تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۵۷۱۱۱
ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال ۱۳۹۴ و المپياد علمي دانشجويي كشور منحصراً بصورت اينترنتي از روز شنبه ۱۷ آبان آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز يكشنبه ۲۵ آبان ماه ادامه دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ- شرايط و ضوابط ، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال ۱۳۹۴ و دوره بيستم المپياد علمي دانشجويي كشور از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

علاقمندان به تحصيل در دوره هاي تحصيلات تكميلي باید ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غير ايراني و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران در صورتي كه داراي شرايط مذكور باشند به عنوان داوطلب مقطع كارشناسي ارشد حداكثر در دو رشته امتحاني (رشته امتحاني اول و رشته امتحاني دوم طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي آزمون) متقاضي شوند.

داوطلبان می توانند به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است با مراجعه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون يك كدرشته امتحاني، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلباني كه علاوه بر رشته‌ انتخابي‌ يا امتحاني‌ اصلي (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحاني‌ دوم ‌هستند، ضرورت‌ دارد كه‌ كدرشته‌ امتحاني دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند. اين دسته از داوطلبان باید براي رشته امتحاني‌ دوم يك‌ كارت اعتباري ديگر ، به مبلغ ۲۵۰ هزار ريال علاوه بر كارت اعتباري اول خريداري کنند.

داوطلباني كه متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون كدرشته‌هاي امتحاني (اصلي و شناور) هستند و علاقمند به شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۸۰ هزار ريال ديگر نيز براي دوره‌هاي مذكور، براي اعلام علاقمندي اقدام کنند.

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:

بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون تحصيلات تكميل ۱۳۹۴ در روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه در تاریخ های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۹۳ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز يكشنبه ۱۲ بهمن ماه تا روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه تعيين می شود و لازم است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

المپياد علمي‌ دانشجويي‌ كشور:

داوطلبان مي توانند همزمان ‌با برگزاري‌ امتحانات‌ آزمون ‌ورودي تحصيلات‌ تكميلي (دوره‌هاي ‌كارشناسي ‌ارشد ناپيوسته ‌داخل‌) سال ۱۳۹۴، در اولين ‌مرحله آزمون المپياد علمي دانشجويي‌ كشور بر اساس شرايط و ضوابط مندرج در صفحه ۸ دفترچه راهنما در آزمون شركت کنند.

به داوطلبان توصيه مي‌شود در انتخاب كدرشته‌هاي امتحاني (اول و دوم) و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت کنند پس از دريافت كد پيگيري ۱۴ رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

كليه‌ فارغ‌التحصيلاني‌ كه‌ مقطع‌ كارشناسي‌ ارشد خود را به‌ پايان‌ رسانيده‌اند و از لحاظ نظام وظيفه منعي ندارند، در صورت‌ تمايل‌ به ‌شركت‌ در رشته‌ ديگري‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصيلي‌، لازم‌ است‌ نسبت‌ به‌ تكميل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ كارشناسي‌ اقدام‌ کنند. ضمن اينكه لازم است به تذكر مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون توجه کنند.

كليه كسانيكه به عنوان دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد مشغول به تحصيل هستند مجاز به شركت دراين آزمون نخواهند بود./آ
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰