تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۵۷۱۰۸
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم منظور پرویز مظلومی از کم‌کاری بازیکنان استقلال در آن دربی معروف چیست اما باخت 3 ـ 2 ما به پرسپولیس در آن بازی از اتفاقات فوتبال بود.
۰
plusresetminus
بلاغ- میثم حسینی  در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز، عدم پخش تلویزیونی مسابقات و صحبت‌های پرویز مظلومی مبنی بر اینکه در دربی سال 90 از سوی بعضی از بازیکنان استقلال کم کاری صورت گرفته صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:‌

  تمرینات پرسپولیس این روزها چگونه برگزار می‌شود؟‌

تمرینات منظمی را پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه بازیکنان مصدوم ما هم رسیده‌اند و با تیمی کامل تمرین می‌کنیم تا سه امتیاز بازی با گسترش‌فولاد را بگیریم و وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

  از گسترش فولاد حریف روز پنجشنبه‌تان را چقدر شناخت دارید؟

آنها تیم خوبی هستند و من هم دو سال خوب را در این تیم پشت سر گذاشتم اما سه امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است و برای اینکه نوار پیروزی‌هایمان ادامه‌دار باشد باید این بازی را ببریم و من به ضرس قاطع می‌گویم که محکوم به برد در بازی فردا هستیم تا هوادارانمان را خوشحال نگه داریم.

  دو سال در گسترش فولاد سابقه بازی داری. آن تیم با تیم فعلی گسترش فولاد چقدر تفاوت دارد؟

آن تیم واقعاً یک تیم رویایی بود و نفرات خوبی هم در آن تیم بازی می‌کردند به طوریکه ما حتی تا فینال جام حذفی هم بالا آمدیم و حتی در سال دوم می‌توانستیم راهی لیگ برتر شویم اما به خاطر دو گل خورده بیشتر مس سرچشمه به لیگ برتر آمد اما در آن تیم رسول خطیبی، علی انصاریان،‌ عباس آقایی و ... حضور داشتند که یک تیم رویایی بود و فرهاد کاظمی هم سرمربی آن تیم بود و فکر می‌کنم آن تیم گسترش فولاد تکرار ناشدنی است.

  البته بعد از گسترش فولاد باید به دربی فکر کنید،‌ فکر می‌کنی شرایط آن بازی چگونه خواهد بود؟‌

باید قبل از هر صحبتی بگویم که همین که تاریخ دقیق برگزاری دربی را نمی‌دانیم برای ما و هواداران ما سخت است. هنوز نمی‌دانیم که چه روزی باید با استقلال بازی کنیم و تا جایی که من شنیدم 7 آذر قرار است این بازی برگزار شود اما پیش از دربی همه هم و غم ما بازی با گسترش فولاد است و باید آن بازی را ببریم تا با روحیه‌ای خوب به دربی وارد شویم که البته قصد داریم با برد در دربی نیم‌فصل اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

  وضعیت خودت در حال حاضر چطور است؟

من خودم با همه وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم از دو بازی آینده 6 امتیاز بگیریم تا با تمرکز به ادامه مسابقات بپردازیم.

  فکر می‌کنی بتوانی یکی از دعوت‌شده‌ها به تیم ملی در راه جام ملت‌های آسیا باشی؟

من با همه وجود در پرسپولیس کار می‌کنم و امیدوارم کی‌روش هم همه بازی‌های ما را ببیند، به هر حال نظر سرمربی مهم است و اگر من به تیم ملی دعوت شوم با همه وجود بهترین عملکرد را خواهم داشت.

  این هفته‌ها بازی‌های لیگ از تلویزیون پخش نمی‌شد اما قرار شد از این هفته باز هم دوربین‌ها وارد استادیوم شوند. فکر می‌کنی این مسئله در نهایت به سود چه کسی تمام شد؟

اول باید این را بگویم که پخش نشدن بازی‌ها واقعاً خلا بزرگی بود و حتی به نظرم بعضی از داوران آنطور که باید و شاید دقت نمی‌کردند چرا که دوربینی نبود عملکرد آنها را ثبت کند اما حضور دوباره دوربین‌ها در استادیوم را باید به فال نیک بگیریم چرا که تیمی مثل پرسپولیس هواداران زیادی دارد که در همه جای ایران دوست دارند بازی‌های تیم محبوبشان را ببینند و نباید این حق از آنها سلب شود.

  پرویز مظلومی چند روز در مصاحبه‌ای صحبت‌های عجیبی مطرح کرده بود و گفته بود که در دربی معروف سال 90 که استقلال 2 بر صفر جلو بود اما 3 بر 2 بازی را واگذار کرد بعضی از بازیکنان استقلال کم‌کاری کرده بودند. تو در آن زمان بازیکن استقلال بودی آیا واقعاً بازیکنان این تیم در آن بازی کم‌کاری کردند؟!

من آن مصاحبه را نخواندم اما به گوشم رسیده بود که مظلومی چنین صحبتی کرده است اما دقیقاً نمی‌دانم منظورش کدام بازیکن بود که این حرف‌ها را زده! هرچند که باید بگویم مظلومی دو سال در استقلال زحمت کشید و افتخارات زیادی برای این تیم به دست آورد اما آن بازی و آن باخت یک اتفاق بود که در فوتبال پیش می‌آید. به هر حال فوتبال است و هزار اتفاق و بارها شده که تیمی جلو بوده اما بازی را واگذار کرده اما آن بازی هم اتفاق بود که ما 2 بر صفر جلو بودیم اما در نهایت 3 بر 2 بازی را واگذار کردیم و این از اتفاقات نادر فوتبال است. شما دیدید که در بازی منچستر یونایتد و بایرن‌مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 بایرن‌مونیخ تا دقیقه 90 یک بر صفر از منچستر یونایتد جلو بود اما در دو دقیقه دو گل خورد و جام را واگذار کرد و اینها از اتفاقات فوتبال است./آ

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰