تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۵۷۱۰۷
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مطمئن باشید روزی به عنوان سرمربی به استقلال برمی‌گردم و روی نیمکت این تیم می‌نشینم.
۰
plusresetminus
بلاغ- علی لطیفی در مورد دیدار روز پنج‌شنبه راه‌آهن و پیکان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: در هر مسابقه برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و در حال حاضر فقط این مسئله برای ما مهم است. حالا که در لیگ به شرایطی رسیده‌ایم که می‌توانیم تیم‌هایی مانند سپاهان و سایپا را شکست دهیم باید از این مسئله کمال استفاده را ببریم.

مهاجم اسبق استقلال و بهمن ادامه داد: پیکان تیم قدرتمندی است که بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. درست است که این تیم تا اینجای فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند اما بسیار خطرناک است.

مربی راه‌آهن درباره اینکه شنیده می‌شود اگر پیکان مقابل این تیم شکست بخورد امکان دارد منصور ابراهیم‌زاده برکنار شود، خاطرنشان کرد: من در جریان اتفاقات باشگاه پیکان نیستم اما همه می‌دانند ابراهیم‌زاده مربی بزرگی است که دانش بالایی دارد. جمله‌ای است که می‌گوید ساک مربیان همیشه روی دوش‌ آنها است. امیدوارم این اتفاق برای ابراهیم‌زاده رخ ندهد و ما باعث اخراج این مربی نشویم.

لطیفی در پاسخ به این سؤال که اگر روزی حمید استیلی به عنوان سرمربی به پرسپولیس بیاید آیا امکان دارد او هم به عنوان یک استقلالی با استیلی همراه شود،‌ گفت: هیچ‌وقت این اتفاق رخ نمی‌دهد، من سال‌ها در استقلال بوده‌ام و نمی‌توانم با احساسات هواداران این تیم بازی کنم و به پرسپولیس بروم. خودم را یک استقلالی متعصب می‌دانم و به نوعی تیم اول و آخر من استقلال است.

وی تصریح کرد: احترام خاصی برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستم اما تا پایان عمر نمی‌توانم به این تیم بیایم. مطمئن باشید روزی به عنوان سرمربی به استقلال برمی‌گردم و روی نیمکت این تیم می‌نشینم./آ
منبع : تسنيم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴