دبیر همایش بسیج و رسانه مازندران:

نخستین همایش بسیج و رسانه در ساری برگزار می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۵۷۰۸۲
حسینعلی رضایی از برپایی اولین همایش بسیج و رسانه در بیستم آبان‌ماه سال جاری در ساری خبر داد.
۰
plusresetminus
نخستین همایش بسیج و رسانه در ساری برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ، حسینعلی رضایی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بسیج و رسانه با بیان این که اهالی رسانه و صاحب‌نظران ارتباطات در همایش بسیج و رسانه حضور دارند، اظهار داشت: تدوین و ترویج گفتمان ولایت در رسانه‌ها با محوریت بسیج، از اهداف این همایش به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار بسیج و رسانه و رسانه بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی، افزود: باید از ظرفیت‌های بسیج رسانه در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی به خوبی استفاده کنیم.

دبیر همایش بسیج و رسانه مازندران از تشکیل شش کارگروه در این همایش خبر داد و خاطرنشان ساخت: «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری»، «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی»، «بسیج رسانه، عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی» و «بسیج، رسانه و مقابله با وهابیت» جزو مباحث کارگروه‌های همایش خواهند بود.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران ضمن اشاره به اینکه همایش استانی بسیج و رسانه یک‌روزه برگزار می‌شود، بیان کرد: اسامی افردی که با بسیج همکاری داشته‌اند، در حال جمع‌آوری است و بر حسب نوع تخصص، فعالیت و علاقه‌مندی، افراد در هر یک از کارگروه‌ها فعالیت خواهند داشت.

رضایی با یادآوری اینکه سازمان بسیج رسانه متولی دعوت از رسانه‌های استان است، گفت: از افرادی که در بخش رسانه صاحب‌نظر بوده و تخصص‌شان در این حوزه است، به عنوان مسئولان کارگروه‌ها استفاده می‌شود.

به گفته وی، این همایش در روز ۲۰ آبان در مجتمع آموزشی غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود و هر ساله این همایش که محور آن مطالبات مقام معظم رهبری است، در سراسر استان‌ها برگزار خواهد شد و از فعالان عرصه رسانه بسیج تقدیر به عمل خواهد آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴