تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۵۷۰۴۰
حجت‌الاسلام پناهیان در اجتماع مراسم ۱۳ آبان مقابل لانه جاسوسی تاکید کرد: مبادا دولت ما در مقابل دولت ضعیفی مثل آمریکا ضعیف برخورد کند؛ با دشمن در حال مرگ با قدرت صحبت کنید.
۰
plusresetminus
دولت به توهین کنندگان به امام حسین(ع)‌میدان ندهد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام پناهیان در مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی با بیان اینکه هزاران کودک  فقط به دلیل اینکه عشقی به امام حسین دارند توسط تروریست‌های خون آشام که ایادی دست مستکبران هستند سر از بدنشان جدا می‌شود اظهار داشت: مبادا هنگام یا حسین گفتن استکبار را فراموش کنیم چراکه امروز اگر 13 آبان هم نبود عاشورای ما استکبارستیزی درش موج میزد.
 
وی افزود: امروزعاشورای ما علنی شده است و جوانان جهان اسلام حتی جوانان غیر مسلمان مسیحی در سوریه مقابل تروریست ها ایستاده‌اند و از حرم زینب دفاع می‌کند.
مشاور نهاد رهبری در دانشگاهها درا دامه گفت: امروز اهل سنت از کربلا در مقابل تروریست ها محافظت می‌کنند و می‌گویند امام حسین(ع) پسر پغمبر ماست و اگر در عاشورای بودیم از حسین طرفداری میکردیم.
پناهیان با بیان اینکه امروز نباید استکبار را فراموش کنیم زیرا از هر سال دیگر وضعیت را برای ما عاشواریی کرده است خاطر شنان کرد: من به دولتمردان عرض می‌کنم که به عنوان خادم کوچک مکتب ابا عبدالله، امام حسین وقتی با عمر سعد گفتگو می‌کرد از موضوع قدرت و عزت با او گفتگو کرد و به او فرمود؛ "چرا خودت را بیچاره می‌کنی و حتی تو باید به ما یاری دهی".
وی گفت: امروز استکبار در حال اضمحلال است و مبادا با یک دولت ضعیف و زبون و خبیثی مثل آمریکا دولتمردان ما ضعیف برخورد کنند؛ من به دولتمردان می‌گویم که شما وظیفه عاشورایی تان هست که از ابا عبدالله الحسین یاد بگیرید محکم با دشمنی که در حال مرگ است سخن بگویید.
پناهیان اظهارد داشت: حتی در روابط دیپلماسی با آمریکا با این موجودهای نجس که خون شهیدان منطقه از دندان های انها میچکد دست ندهید و به آنها بگوید که ما با حامیان تروریست های آدم خوار اگر هم گفتگو کنیم حاضر نیستیم کنار بیاییم و والا ننگ ابدی در تاریخ بر پیشانی هرکسی خواهد نشست که با یزدیان زمان با مدارا سخن بگوید.
وی با بیان اینکه باید به وزیر خارجه ما و تیم مذاکره کننده حقوق مضاعفی داده بشود گفت: این ها با وحشی ها در حال گفتگو هستند؛ وحشی هایی که اگر به سر عقل نیایند ما حتما همه آنها را به دست خود و سربازانی که در منطقه داریم نابود خواهیم کرد. اگر مامورین مذاکره کننده ما با آدم ها مواجه بودند به این حقوق مضاعف نیازی نبود اما وقتی دولت کسی را مامور میکند به یک منطقه بد آب و هوا و یک کار دشوار باید حقوق مضاعف به آنها پرداخت کند.
پناهیان همچنین افزود: دولتمردان ما غیرت عباس بن علی را فراموش نکنند و از این غیرت فاصله نگیرند تا نامی از انها در تاریخ باقی بماند.
وی در واکنش به سخنان اخیر یکی از تئوریسین‌های اصلاح طلب در خصوص قیام امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: آیا قیام امام حسین یک قیام غیرعقلانی و احساسی بود که برخی ها یاوه سرایی کنند که بعد از عاشورا ائمه با محاسبات عقلانی رفتار کردند؟
حجت‌الاسلام پناهایان افزود: برخی بی شعور می‌گویند امام حسین با محاسبات عقلانی رفتار نکرد. دولتمردان به توهین کنندگان به ملت و امام حسین میدان ندهند.
وی اظهار داشت: سید حسن نصرالله گفتند که ما وقتی می‌بینم دشمنان می‌خواهند ما را به خاک و خون بکشند ما به خانه آنها می‌رویم و با آنها مبارزه می‌کنیم؛ این یک حرکت عقلانی است. عقل به ما می‌گوید در برابر استکبار بایستیم و عقل به ما می‌گوید اگر فتنه گران 88 نبودند دشمنان جسارت تحریم ما را نداشتند.
 مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان داشت: عقل به ما می‌گوید اسرائیل تا قدرت ما را نبیند دست از قتل عام مردم منطقه بر نمی‌دارد. عقل به ما می‌گوید هیهات منا الذله، عقل می‌گوید اگر منافع دنیایی می‌خواهید در برابر استکبار بایستید. عقل به ما می‌گوید از منافع کوتاه مدت بگذرید و به منافع بلندمدت خود برسید.
وی افزود: عقل به ما می‌گفت که ما قدرت اول منطقه می‌شویم و شده‌ایم و عقل به ما می‌گوید اگر پای رکاب حسین (ع) باشیم قدرت اول جهان خواهیم شد. عقل می‎گوید برای حسین (ع) اشک بریزیم و عقل می‌گوید کسی فریاد یا حسین سر ندهد قصاوت قلب دارد.
منبع : نسیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴