تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۵۶۹۴۹
در شبی که شاگردان یورگن کلوپ از نماینده ترکیه پذیرایی می‌کنند لیورپول با رؤیای گرفتن انتقام شکست بازی رفت از رئال مادرید پا به سانتیاگوبرنابئو می‌گذارد.
۰
plusresetminus
بلاغ- دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار در گروه‌های اول تا چهارم آغاز خواهد شد که در مهمترین جدال از گروه B رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای لیورپولی است که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر شکستش داده است.
شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی پا به این بازی می‌گذارند که پس از شکست دادن بارسلونا در ال‌کلاسیکو، شنبه شب با نتیجه ۴ بر صفر کوردوبا را در هفته دهم لالیگا درهم کوبیدند. سفیدپوشان مادرید با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و به صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا صعود کردند.
برخلاف رئالی‌ها اما لیورپول وضعیت رضایت‌بخشی ندارد و پس از تساوی بدون گل خانگی مقابل هال‌سیتی، شاگردان برندان راجرز شنبه شب در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک مغلوب نیوکاسل شدند. لیورپول در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ جزیره است و با چلسی صدرنشین ۱۲ امتیاز اختلاف دارد.
در جدول رده‌بندی گروه B لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید با سه پیروزی متوالی صدرنشین است و لیورپول با سه امتیاز و به خاطر تفاضل گل پایین‌تر نسبت به لودوگورتس بلغارستان و البته تفاضل گل بهتر نسبت به بازل سوئیس در جایگاه سوم این گروه ایستاده است.
رئال مادرید برای این بازی غایب بزرگی ندارد و انتظار می‌رود گرث بیل ولزی که بازی رفت دو تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود به ترکیب اصلی مادریدی‌ها برگردد و جای ایسکو را بگیرد. دنی کارواخال هم که این هفته از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد حضورش در این دیدار در پاره‌ای از ابهام است.
در مقابل لیورپولی‌ها همچنان دنیل استوریج، مهاجم گلزن خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا همچنان در اختیار ندارند. همچنین مامادو ساخو به علت مصدومیت مشابه شانس حضور در این بازی را از دست می‌دهد.
بورسیا دورتموند - گالاتاسرای
همچنین در دیگر دیدار از گروه D تیم‌های بورسیا دروتموند آلمان و گالاتاسرای ترکیه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان یورگن کلوپ در دور رفت موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر در ورزشگاه تورک تله‌کوم شهر استانبول گالاتاسرای را با نتیجه ۴ بر صفر در هم بکوبند. زردپوشان وستفالن که در حال حاضر با هفت امتیاز در مکان هفدهم جدول ۱۸ تیمی بوندس‌لیگای آلمان جای دارند، شنبه شب در هفته دهم این رقابت‌ها در خانه بایرن مونیخ تن به شکست ۲ بر یک دادند. آنها اما در لیگ قهرمانان وضعیت بهتری دارند و با کسب ۹ امتیاز از سه بازی اول خود صدرنشین گروه D هستند.
در سویی دیگر گالاتاسرای که هدایتش را چزاره پراندلی ایتالیایی بر عهده دارد جمعه شب در هفته هشتم سوپرلیگ ترکیه با نتیجه ۲ بر یک بر کاسیم‌پاشا غلبه کرد و اکنون با ۱۶ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به فنرباغچه در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد. شیرهای استانبول اما در دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها یک امتیاز گرفته‌اند و به خاطر تفاضل گل پایین‌تر نسبت به اندرلخت در قعر جدول رده‌بندی گروه D قرار دارند.
متس هوملس به علت مصدومیت از ناحیه قوزک پا، مارسل اشملزر به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه دست و نوری شاهین به خاطر مصدومیت زانو در این بازی غایبان نایب قهرمان آلمان خواهند بود، این در حالی است که اولیور کرچ و یاکوب بلاژیکوفسکی که هر دو از ناحیه ران پا مصدوم بودند به تمرینات برگشته‌اند و شاید توسط یورگن کلوپ به بازی گرفته شوند.
فیلیپه ملو، هافبک برزیلی گالاتاسرای هم که از ناحیه ران پا مصدوم است به احتمال فراوان این بازی را از دست خواهد داد.
برنامه کامل مسابقات شب اول از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه A:
یوونتوس ایتالیا - المپیاکوس یونان
مالموی سوئد - اتلتیکومادرید اسپانیا

گروه B:
رئال مادرید اسپانیا - لیورپول انگلیس
بازل سوئیس - لودوگورتس بلغارستان

گروه C:
زنیت سن‌پترزبورگ روسیه - بایرلورکوزن آلمان
بنفیکای پرتغال - موناکوی فرانسه

گروه D:
آرسنال انگلیس - اندرلخت بلژیک
بورسیا دورتموند آلمان - گالاتاسرای ترکیه
تمامی بازی‌ها ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران شروع خواهد شد و تنها بازی زنیت - بایرلورکوزن در ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴