تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۵۶۹۴۶
سورنا ستاری با بیان اینکه آیین نامه ارایه تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به طور کامل تا پایان سال تغییر می کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص شرط معدل که مشکل برخی از نخبگان در مقطع دکتری برای استفاده از این تسهیلات است، افزود: نوع رویکرد ما دربنیاد درحال تغییراست؛ شرط معدل یکی از مفاد آیین نامه فعلی بنیاد است که تا آخر سال بسیاری از این آیین نامه ها اصلاح می شود.
شرط معدل، انتشار یا پذیرش نهایی یک یا دومقاله کامل مرتبط با دوره در مجلات معتبر مورد تایید بنیاد، داشتن نقش برجسته در حل یک معضل راهبردی و یا کاربردی مهم و مورد نیاز کشور در رساله یا پایان نامه و مشارکت در نظریه پردازی با اعلام مراجع ذیصلاح از جمله شرایط فعلی بنیاد برای استفاده نخبگان از تسهیلات سربازی است.
ستاری در خصوص جذب نشدن برخی از اعضای بنیاد ملی نخبگان به عنوان هیات علمی در دانشگاه ها افزود: دانشگاه مختار است که چه کسی را به عنوان عضو هیات علمی خود پذیرش کند؛ بنیاد ملی نخبگان اخیرا برای حمایت از اعضا تسهیلاتی را برای دانشگاه درنظر گرفته است که دانشگاه ها در جهت جذب نخبگان تشویق شوند.
وی تصریح کرد: با امضای تفاهم نامه بین بنیاد نخبگان و دانشگاه آزاد فرصتی برای جذب اعضای بنیاد در هیات علمی در دانشگاه آزاد ایجاد شده است./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴