تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۵۶۵۰۲
مهدی محمدی گفت: اگر از ابتدای ساخت بناها نظارت وجود داشته باشد، از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری می‌شود.
۰
plusresetminus
جلوگیری از خدمات دهی به بناهای غیرمجاز/نظارت بیشتر بر ماده 100 شهرداری

به گزارش بلاغ، مهدی محمدی صبح امروز در جلسه ساخت و سازهای غیر مجاز قائم شهر اظهار داشت: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز نباید احساسی برخورد کرد و میان شهروندانی که مشکلات اقتصادی دارند، تفاوتی قائل شد.

وی با اشاره به اینکه با احساسی برخورد کردن، ساخت و سازهای غیر مجاز افزایش می‌یابد، افزود: دستگاه‌های خدماتی اعم از آب، برق، گاز و مخابرات نباید به شهروندانی که مشکلات اقتصادی برای ساخت خانه دارند، در مکان های غیر مجاز خدمات ارائه کنند.
فرماندار قائم شهر ادامه داد: متاسفانه اگر این عمل را انجام دهند، کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز از بین می رود و این تخلفات افزایش می‌یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری باید بر ساخت و سازهای غیر مجاز نظارت جدی داشته باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی با پرداخت جریمه به کمیسون ماده 100 شهرداری، به ساخت غیر قانونی خود ادامه می دهند.

وی اذعان کرد: اگر از ابتدای ساخت بناها نظارت وجود داشته باشد، از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری می‌شود.

نماینده عالی دولت در قائم‌شهر با اشاره به اینکه این ساخت و سازها در شهرک نساجی به شکل قارچ گونه ای رشد پیدا کرد، بیان داشت: باید کاربری شهرک نساجی از سوی شهرداری مشخص شود تا ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه کاهش یابد.

محمدی ابراز داشت: متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق واسکس و شهرودکلا به دلیل چشم انداز در حال شکل‌گیری است که باید از رشد آن جلوگیری شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از این ساخت و سازها باید یک تیم از شهرداری، جهاد کشاورزی، دادگستری و نیروی انتظامی تشکیل شود، گفت: باید هر 15 روز یک‌بار جلسه ای با ارائه گزارش‌های لازم از ساخت و سازهای غیر مجاز توسط این تیم به فرمانداری ارائه شود.

منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
قائم شهری
امیدوارییم قاطعیت فرماندار آب نره!
feedback
سیب سرخی
چرا نباید در ساخت و ساز پیشرو باشیم که تقاضا بیش از عرضه بوده و تجاوز به زمین های عمومی و تغییر غیرمجاز کاربری صورت گیرد؟
feedback
وکیل
اگر دادگاه خوب پشتیبانی کند وضع این گونه نمی شود.
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴