به منظور رفع موانع اجرایی طرح 4 باند سوادکوه صورت پذیرفت

عکس/بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور سوادکوه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۵۶۴۴۸
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از عملیات اجرایی تعریض و ارتقاء محور سوادکوه بازدید و دستوراتی را در جهت تسریع در انجام پروژه مذکور ابلاغ نمود.
۰
plusresetminus
بلاغ-دکتر علی نورزاد هدف اصلی این بازدید را بررسی مشکلات و موانع اجرایی پروژه تعریض محور " سوادکوه " برشمرد و افزود: با توجه به حجم تردد و موقعیت خاص این محور می طلبد تا با برنامه ریزی مناسب و تامین اعتبارات کافی عملیات تعریض و چهارخطه نمودن این محور به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پس از بازدید این محور  عنوان  نمود : خوشبختانه پروژه پیشرفت خوبی داشت امید است در سایه تعامل و همکاری همه دست اندرکاران به زودی شاهد باز شدن گلوگاهها و گره های ارتباطی محور ارتباطی سواکوه باشیم.

دکتر نورزاد به اهمیت جاده  محور سوادکوه اشاره و اظهار داشت : با مساعدت های دولت محترم برای  این پروژه500  میلیارد ریال تخصیص اعتبار داده شد بود که معاونت برنامه و بودجه ریاست جمهوری 300 میلیارد ریال دیگر به این اعتبار افزود.

وی با اشاره به حجم بالای ترافیک در این محور اظهار داشت :تونل 1و 4 تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید که شاهد کاهش ترافیک  در این محور خواهیم بود و کار تونلهای دیگر این محور تا پایان شش ماه اول سال 94 به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است در این بازدید مهندس حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری و کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،سیمرغ، جویبار و سوادکوه شمالی نیز حضور داشتند./ع

منبع : سوادکوه آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴