اختصاصی/ فعالیت های اصلاح طلبان پس از انتخابات در مازندران

انتشار سررسیدهایی با تصاویر سران اصلاح طلب در استان مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۵۵۴۳
بعد از پایان یافتن انتخابات مرحله نهم مجلس شورای اسلامی در استان مازندران ، جریان منتسب به اصلاح طلبان در بعضی از حوزه ها فعالیت همچنان فعالیت دارند ،اما سیر حرکتی آنان با توجه به اینکه انتظار چنین عدم مقبولیت بین مردم در چنین سطحی را تصور نمی کردند ،روند نزولی در پی داشته است .
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ؛ گفتنی است جریان اصلاح طلب در مازندران بصورت تمرکز یافته فعالیت چندانی ندارند ولی به دلیل حضور آنان در بدنه اجرایی هر از چند گاهی اخباری مبنی بر اخلال در کار ویا پخش تصاویر سران خود در غالب سر رسید مشاهده میشود. 
به گزارش خبرنگار بلاغ چندی است که اخباری در خصوص حضور دو تن از کاندیدای مرحله یازدهم ریاست جمهوری از جریان مذکور  و جریان منتسب به انحرافی به گوش میر سد. که این نشان از برنامه ریزی جزیان اصلاحات با کمک جریان انحرافی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران دارد
اما از آن طرف قضیه جریان اصولگرا به دلیل کسب 9 کرسی از 12 کرسی در انتخابات مرحله نهم آن هم به دلیل اقبال عمومی جامعه با توجه به حضور نیروهای ارزشی و سابقه خوب و قابل قبول در سطوح اجرایی از وضعیت مطلوب تری برخوار می باشند که این موضوع به دلیل حضور این جریان در عرصه مدیریتی ،فعالیت آنان را در کلیه امورات اجرایی پررنگ تر می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴