تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۵۵۱۵۸
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان مشکل دارد با مسئولیت خود و باشگاه‌هایش بازی می‌کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ-
غلامرضا بهروان درمورد وضعیت بازیکنانی که با وجود مشکل کارت پایان خدمت برای تیم‌های خود بازی کرده‌اند اظهار داشت: این بازیکنان با مسئولیت خودشان و باشگاه بازی کرده‌اند و بعد از مشخص شدن وضعیت کارت پایان خدمت در مورد آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی افزود: سازمان نظام وظیفه مطابق با جدول زمان‌بندی شده خواهان حضور این بازیکنان شده و آنها باید طبق جدول زمانبندی شده از سوی سازمان نظام وظیفه به این ارگان مراجعه کنند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال تاثیر حضور این بازیکنان در نتایج مسابقاتی که در آن حضور داشته‌اند خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم آنها با مسئولیت خودشان بازی کرده‌اند و امکان دارد اتفاقی هم در مورد نتایج بازی‌ها رخ دهد که البته این موضوع به تصمیم‌گیری انضباطی ارتباط دارد.
بهروان در مورد اینکه گفته شده ناظران ای اف اسی از برگزاری دیدارهای ملوان در انزلی تعجب کرده‌اند چرا که این تیم ورزشگاه عضدی و سردار جنگل را به عنوان ورزشگاه‌های خود معرفی کرده گفت: این خبر کذب محض است و چنین چیزی صحت ندارد. ورزشگاه‌های انزلی ایرادهایی دارد اما مورد قبول ناظران ای اف سی واقع شده و برگزاری دیدارهای ملوان در این شهر هیچ مشکلی ندارد.
وی افزود: هر باشگاه باید یک ورزشگاه با استانداردهای مورد نظر ای اف سی را معرفی کند. ملوان ورزشگاه سردار جنگل رشت را برای حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تغییر زمان بازی نفت مسجد سلیمان و استقلال که با بازی والیبال ایران همزمان شده تاکید کرد: درخواست ما در این باره از سوی شورای تامین استان خوزستان مورد قبول نشد و بازی در همان زمان قبلی برگزار می‌شود اما برگزاری این بازی در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان قطعی است.
بهروان همچنین از تغییر ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از ساعت 18 به 19:45 خبر داد و گفت: این کار به دلیل آن است که مسابقات کشتی قرار است به صورت مستقیم از تلویزیون پخش شود.
وی در خصوص حق پخش تلویزیونی گفت: تلاش‌های خوبی در این باره انجام شده اما در حال حاضر قرار شده و با توافق فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما این مشکل شود. در حال حاضر اتفاق تازه‌ای نیفتاده است و مشخص نیست که سرنوشت حق پخش تلویزیونی تا زمانی که قرارداد جدید بسته نشده چه خواهد شد.
بهروان درباره اینکه چرا با وجود تغییر نام باشگاه پرسپولیس، همچنان سازمان لیگ از نام «پیروزی» استفاده می‌کند، اظهار داشت: از این باشگاه خواسته‌ایم در نامه‌ای این موضوع را به ما اعلام کند که تاکنون چنین چیزی را به ما اعلام نکرده‌اند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰