تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۵۵۱۳۸
دو قاتل محکوم به قصاص صبح دیروز و امروز در ملأعام در مازندران اعدام شدند.
۰
plusresetminus
اجرای اعدام در ملأعام در سوادکوه و محمودآباد
به گزارش خبرنگار بلاغ از سوادکوه، به گفته فرمانده انتظامی سوادکوه «ع.ا» به همراه برادر بزرگترش «م.ا» در سال 1385 مقتول را در منطقه اجت سوادکوه به قتل رساندند و بعد از قتل جنازه او را به آتش کشیدند.
سرهنگ محمدولی مرادی اظهار داشت: قاتل و برادرش قصد خروج از کشور را داشتند و برای این کار نیازمند پول بودند به همین دلیل مسئله را با مقتول در میان می گذارند و مقتول نیز که از وضعیت مالی خوبی برخوردار بود حاضر می شود برای خروج از کشور با آنها شریک شود و بخشی از پول مورد نیاز را تامین کند.
وی ادامه داد: بعد از تهیه پول توسط مقتول دو برادر نقشه قتل او را می کشند و تصمیم می گیرند او را به جای خلوتی برده و نقشه شوم خود را اجرا کنند.
دو برادر با مقتول در منطقه اجت سوادکوه که جای دور افتاده و خالی از سکنه بود، قرار ملاقات می گذارند و در همان مکان قاتل با سنگ چندین مرتبه به سر مقتول ضربه می زند و برادر قاتل نیز بعد از مرگ مقتول جنازه او را به آتش می کشد.
مرادی در ادامه بیان داشت: بعد از مدتی جنازه توسط نیروی انتظامی کشف و تحقیقات از همان موقع آغاز می شود و در نهایت دو برادر دستگیر می شوند. در آزمایشات انجام شده توسط پزشکی قانونی مشخص می شود مقتول قبل از سوخته شدن بر اثر ضربات سنگ به قتل رسید بر همین اساس دادگاه «ع.ا» را جهت قصاص به اعدام و برادر او را به حبس محکوم می کند که حکم اعدام قاتل صبح دوشنبه در ملأعام با حضور خانواده مقتول در سوادکوه اجرا شد.
قاتل جوان محمودآبادی هم در ملاء عام اعدام شد
بامداد امروز قاتل جوان محمودآبادی پس از صدور حکم قصاص و تأیید رئیس قوه قضائیه در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.
این قاتل که م.د نام داشت حدود پنج سال و سه ماه پیش در پی نزاع یکی از دوستانش با جوان محمودآبادی که صاحب دکه ساحلی در محمودآباد بود به هواخواهی او در آمد و پس از هجوم دسته جمعی به دکه مقتول با ضربات چاقو و قمه وی را از پای در آوردند.
خانواده مقتول که ابراهیم پالیزیان نام داشت علی‌رغم مراجعات مختلف از سوی مقامات محلی، شهرستانی و حتی استانی خواستار قصاص قاتل شدند تا سرانجام پس از گذشت بیش از پنج سال از زمان وقوع حادثه با تائید مقام عالی قضایی کشور این حکم در ملاء عام و در سه راهی شهر بامداد امروز انجام شد.
اجرای حکم این قاتل قرار بود صبح دیروز انجام شود اما به دلیل ازدحام جمعیت و کمبود نیروهای امنیتی و انتظامی و ایجاد درگیری دوستان قاتل در صحنه اجرای حکم با نظر رئیس شورای تأمین شهرستان، امروز و با حضور نیروهای اعزامی از نیروی انتظامی استان و همچنین حضور حجت‌الاسلام جعفری دادستان مرکز مازندران و برخی از مقامات عالی رتبه قضایی و انتظامی استان صورت گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما