تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۵۵۱۱۰
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من خودم طرفدار استقلال هستم اما نفت چیز دیگری است.
۰
plusresetminus
بلاغ- سلطان علی حموله در مورد وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و برای مسابقه با استقلال کاملا آماده هستیم. تصور می‌کنم در این مسابقه ورزشگاه 15 هزار نفری مسجدسلیمان ظرفیتش تکمیل شود و طبق قانون ما فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را به هوداران استقلال می‌دهیم. البته این را بگویم اینجا همه استقلالی‌ هستند حتی خود من طرفدار استقلال هستم. ولی نفت چیز دیگری است و همه نفت را تشویق می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه استقلال در مسجدسلیمان ساکن می‌شود یا در اهواز،‌گفت: استقلال به مسجدسلیمان می‌آید و ما در اینجا بهترین هتل استان خوزستان را داریم و این مسئله‌ای که می‌گویم به هیچ عنوان اغراق‌آمیز نیست. شرایط خوبی برای میزبانی از استقلال در اینجا مهیاست.

حموله در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند،‌گفت: مشکلات مالی حل می‌شود تصور می‌کنم قبل از بازی با استقلال این مشکلات حل شود ما یک تیم پرطرفدار هستیم و همه از ما نتایج خوب هم می‌خواهند. مشکلات مالی هم به زودی حل می‌شود.

وی در مورد شایعه تغییر کادر فنی در نفت مسجدسلیمان گفت: چنین چیزی نیست و باشگاه تصمیمی در این رابطه نگرفته است. باید قبول کنیم که قرعه بدی هم به تیم نفت مسجدسلیمان خورد و در 6 هفته اول لیگ ما فقط در دو بازی میزبان بودیم که در بازی با پدیده هم از داشتن تماشاگرانمان محروم بودیم. انشاءالله در بازی با استقلال نتیجه خوبی خواهیم گرفت./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲