تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۵۵۰۹۶
آبی پوشان شهر منچستر در آخرین روز از بازار نقل‌وانتقالات مهاجم اسپانیایی خود را به تیم والنسیا قرض دادند.
۰
plusresetminus
بلاغ- باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که آلوارو نگردو را برای یک فصل به وطن‌اش بازگرداند تا برای والنسیا بازی کند.

در قراردادی که میان من‌سیتی و والنسیا برای انتقال نگردو با مستایا منعقد شده است، بندی گنجانده شده که به تیم اسپانیایی اجازه می‌دهد در پایان فصل آینده در صورت تمایل با این بازیکن قراردادی دائمی ببندد. والنسیا در حالی نگردوی 29 ساله را از منچسترسیتی قرض گرفته است که او به دلیل شکستگی استخوان پایش در تمرینات پیش فصل برای مدتی از میادین دور خواهد بود.

نگردو در نخستین فصل حضورش در منچسترسیتی قابل قبول کار کرد اما گفته شده است که این بازیکن نسبت به بازگشت به کشورش تمایل داشته است به خصوص که با حضور مهاجمانی مانند سرخیو آگرو، ادین ژکو و استوان یووتیچ بعید به نظر می‌رسید که مانوئل پیگرینی به او فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی تیم بدهد.

منچسترسیتی که فصل گذشته برای خرید نگردو از سویا 20 میلیون پوند پرداخت با انتشار بیانیه‌ای وی را یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا در رده باشگاهی و ملی دانست و از برگزاری مراسم معارفه او در مستایا در هفته جاری خبر داد.

نگردو در تنها فصل حضورش در ورزشگاه اتحاد 23 گل به ثمر رساند از جمله دو هت‌تریکی که در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برابر زسکا مسکو و همچنین برابر وستهام در جام اتحادیه انجام داد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴