تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۵۵۰۵۹
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، رحلت حضرت آیت الله جباری را طی صدور پیامی تسلیت گفت.
۰
plusresetminus
مجاهدت نستوهانه این عالم ربانی چشمگیر و برجسته بود
به گزارش بلاغ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی ارتحال حضرت آیت الله سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری، پیام تسلیتی را صادر کرد، که متن پیام به شرح ذیل است.
***
بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال مجاهد نستوه آیت الله سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری و امام جمعه بهشهر موجب تاسف و تاثر گردید.
آیت الله سیدصابر جباری از شخصیت های برجسته انقلابی و روحانیت منطقه مازندران و شمال کشور بودند که نقش ایشان در عرصه‌های مختلف از جمله در مبارزات پیش از انقلاب و هدایت قیام بر علیه حکومت ستم شاهی و همچنین مجاهدت در سالهای پس از پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس چشمگیر و برجسته بوده است.
این عالم ربانی دروس حوزوی را نزد اساتید مبارز و در محضر علمای بزرگ فرا گرفتند و تلاش فراوانی نیز در جهت نشر، گسترش و تبلیغ علوم دینی و توسعه حوزه‌های علمیه در استان مازندران داشتند.
اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت این ضایعه به پیشگاه مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و مردم شریف مازندران و بیت مکرم آن روحانی جلیل القدر، برای روح ایشان رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷