تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۵۵۰۰۶
سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید گفت که مهاجم ایتالیایی تیمش در اولین بازی خود برای این تیم توانسته انتظارات او را برآورده کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (یک‌شنبه) در سومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر توانست تاتنهام را در ورزشگاه وایت هارت‌لین با نتیجه 3 برصفر شکست دهد که در این بازی ماریو بالوتلی برای اولین بار پس از انتقالش از میلان برای لیورپولی‌ها به میدان رفت. بالوتلی اگرچه در این بازی گلی به ثمر نرساند اما توانست با بازیش نظر برندان راجرز، سرمربی خود را جلب کند.

راجرز در این باره اظهار داشت: او فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم که 2 مهاجم ما (بالوتلی و استوریج) و در پشت سر آنها رحیم استرلینگ خوب کار کردند و به طور مداوم دروازه تاتنهام را تهدید کردند. بالوتلی بازیکن خوبی است و این هفته کارش را خوب انجام داد. فکر می‌کنم که همه دیدند که او چگونه در خدمت تیم بود و چقدر روی دفاع تاتنهام فشار آورد. ماریو واقعاً بازیکن خوبی است.

در یکصدومین بازی که راجرز لیورپولی‌ها را هدایت می‌کرد، رحیم استرلینگ نمایش تحسین‌برانگیزی داشت و به طور ویژه مورد تمجید مربی ایرلندی‌اش قرار گرفت.

راجرز در خصوص بازی مهاجم انگلیسی تیمش گفت: به نظر من او بازیکن انعطاف پذیری است و ما سعی کرده‌ایم که او را به یک گوش راست محدود نکنیم چون توانایی بازی در مرکز خط حمله را هم دارد. او این بار هم این کار را فوق‌العاده انجام داد و باید بگویم که از بازی‌اش راضی‌ام. او می‌تواند به مرکز یک سوم دفاعی حریف نفوذ کند و مدافعان را تحت فشار قرار دهد. زمانی که او این کار را انجام می‌دهد سیستم بازی ما به 3-3-4 تغییر می‌کند. سرعت استرلینگ در فرارهایش به ما این اجازه را می‌دهد که از جناحین هم حریفان را به دردسر بیندازیم. برای من اینکه بازیکنانم هوش بازی در پست‌های مختلف را داشته باشند و از پس این کار هم برآیند خیلی ارزش دارد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴