تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۵۴۹۰۴
صبح امروز آیت الله سیدصابر جباری «امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری» دار فانی را وادع گفت.
۰
plusresetminus
روح پاک آیت الله جباری به ملکوت اعلی پیوست
به گزارش بلاغ، آیت الله سیدصابر جباری، امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، همان مرشدی که پدر معنوی رزمندگان شرق مازندران در روزهای جنگ تحمیلی بود، پس از سال ها مجاهدت و ایستادگی صبح امروز بر اثر عارضه جسمی دار فانی را وداع گفت.
گفته می شود، این عالم بزرگ، چند سالی دچار عارضه قلبی بوده و همچنین اخیراً به دلیل ناراحتی کلیوی، هفته ای سه بار به دیالیز می پرداخت.
چندی قبل، این مجاهد فقید در حین خواندن خطبه های نماز جمعه از حال رفته بود؛ با چنین شرایط جسمی این عزیز بزرگوار سعی داشت اکثر هفته ها در نماز جمعه شرکت کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سید ابراهیم میرعمادی
سید بزرگوار، یار و یاور رهبری،مفسر قرآن کریم ،روحانی مجاهد و مبارز،فقیه عالمو نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم بهشهر به ملکوت اعلا پیوست و این ضایعه جبران ناپذیر را به حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله الامام خامنه ای و ملت شریف ایران و مردم فهیم مازندران تسلیت عرض می نمایم.سید ابراهیم میرعمادی
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی احمدی
درگذشت این عالم مجهاد و فقیه وارسته را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی و نایب بر حقش امام خامنه ای و همچین مردم عالم دوست و ولایی مازندران و شهرستان بهشهر تسلیت عرض می کنیم.
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴