تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹
کد مطلب : ۵۴۸۹۵
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال به حمایت از "سر آلکس فرگوسن" پرداخته و گفته نتایج ضعیف این روزهای منچستریونایتد ارتباطی به سرمربی پیشین این تیم ندارد.
۰
plusresetminus
بلاغ- "سرآلکس فرگوسن" در سال 2013  و پس از اینکه 13 عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر را برد از سمت مربیگری منچستریونایتد استعفا کرد. هدایت من یونایتد بر عهده "دیوید مویس" قرار گرفت اما این مربی اسکاتلندی با شیاطین سرخ به جایگاهی بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد.

"لوییس فن خال" در حال حاضر هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفته با این حال "آرسن ونگر" اعتقاد دارد که کسب نتایج ضعیف این تیم از دوش "سرآلکس فرگوسن" ساقط است.

ونگر گفت: آنچه شما در حال حاضر می خواهید این است که باشگاه تا آنجا که ممکن است در شرایط بهتری قرار بگیرد اما اگر کارها خیلی خوب پیش نمی‎رود، تقصیر فرگوسن نیست.

سرمربی آرسنال ادامه داد: شما برای مدت زمان زیادی عملکرد خوبی دارید و وقتی که می‎روید، می خواهید باشگاه در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. من زیاد نگران این تیم نیستم چراکه آنها در سال های گذشته حسابی ما را آزار داده‌اند.

وی افزود: من مطمئنم که منچستریونایتد بازمی‌گردد. اگر به نام بازیکنان این تیم دقت کنید، متوجه می‌شوید وقتی آنها با هم هماهنگ شوند دوباره به یک قدرت در رقابتهای لیگ برتر تبدیل خواهند شد. باید کمی شکیبا باشیم زیر منچستریونایتد همانگونه فصل جدید را آغاز کرده که ما آغاز کرده‌ایم./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴