تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۵۴۸۸۹
برنامه هایی که برای مردم ایران به صورت رایگان پخش می کنند، مردم آمریکا باید با هزینه زیاد خریداری کنند و حتی برای بیشتر برنامه ها در این کشور ممنوعیت سنی نیز وجود دارد.
۰
plusresetminus
دشمن عاشق جمال مان نیست که رایگان برای ما برنامه پخش می کند!
یک روانشناس مشاور خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از ساری، با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور ما مسئولان تعریفی که از فرهنگ می کنند، متفاوت است، اظهار داشت: دشمنان پس از آنکه نتوانستند از طریق سخت افزاری و به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای با کشور جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، جنگ نرم را پیش گرفتند.
این کارشناس با بیان  اینکه جان شهدای بی ارزش نبوده که برای دفاع از انقلاب اسلامی و میهن فدا کرده اند و نباید خون این عزیزان پایمال شود، اذعان داشت: یکی از روش هایی که دشمنان برای از هم پاشیدن کانون گرم خانواده ها به کار گرفتند، ارسال برنامه های هدفمند از طریق شبکه های ماهواره ای آن هم به صورت رایگان برای کشورهای مسلمان مانند افغانستان، گرجستان به ویژه ایران بوده است.
حبیبی تصریح کرد: مردم باید بدانند، برنامه هایی که برای مردم ایران به صورت رایگان پخش می کنند، مردم آمریکا باید با هزینه زیاد خریداری کنند و حتی برای بیشتر برنامه ها در این کشور ممنوعیت سنی نیز وجود دارد، دشمن عاشق جمال مان نیست که چنین محبتی به ما کند.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه ها هدفمند اما مخاطب پسند ساخته شده تا بتوانند با فراهم کردن خواسته های همه‌ی اقشار و سنین مختلف جامعه ایرانی به هدف نخست شان  که سست کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان جامعه است، آنها را از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی دور و کانون گرم خانوادهای ایرانی را به سردخانه تبدیل کنند و سپس به هدف نهایی شان که براندازی نظام است، دست یابند.
این مشاور خانواده عنوان کرد: خانواده های ایرانی باید بدانند با ورود ماهواره به خانه هاشان با دست خود نابود می شوند.
حبیبی اضافه کرد: وجود ماهواره در خانه‌های ایرانی جز ترویج بی بندباری، بدحجابی، از بین رفتن حیا، ترویج بی اعتمادی، مخفی کاری، فاصله میان زن و شوهرها و ترویج زندگی مجردی میان جوانان به ویژه دختران جوان و افزایش طلاق به ویژه در میان زوج های جوان، تاکنون ثمره ای نداشته است.
این روانشناس از خانواده ها به ویژه بانوان خواست تا کنون در هر زمینه ای چشم و هم چشمی  کردند، در این زمینه با توجه به خطراتی که اول موجب نگرانی و دغدغه فکری آنها می شود در این زمینه از چشم و هم چشمی به صورت جدی خودداری کنند.
وی با اشاره به سریال ستایش که توانسته مخاطبان فراوانی را جذب کند، از مسئولان کشور به ویژه مسئولان فرهنگی و دینی خواست تا با ارائه برنامه های مناسب و مخاطب پسند به ویژه ساخت و پخش برنامه های تلویزیونی مناسب مخاطبان بیشتری را جذب کنند تا از جذب مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به شبکه های بیگانه ماهواره ای پیشگیری شود و حتی خانواده هایی که به این شبکه ها اعتیاد پیدا کردند از آن شبکه های مخرب روی برگردانند و ترجیح دهند از شبکه های داخلی استفاده کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴