تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۵۴۸۷۶
24 کشته و زخمی در واژگونی مینی‌بوس، نجات معجزه‌آسای کوه‌پیمای تنکابنی، امدادرسانی‌به‌حادثه‌دیدگان طوفان خوزستان، کابوس مرگ با گذشت اولياي دم رنگ باخت و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.
۰
plusresetminus
بلاغ-مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:

  24 کشته و زخمی در واژگونی مینی‌بوس
اسماعیل عبداللهی مسئول روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) و شبکه بهداشت و درمان نکا، درباره این تصادف بیان داشت: این حادثه شامگاه شنبه در مسیر جاده هزارجریب در سه‌راه بندبن رخ داد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه مینی‌بوس با انحراف از جاده واژگون شده است خاطرنشان کرد: این مینی‌بوس به دلیل اینکه با خودروی پیکان که از روبه‌رو در مسیر مینی‌بوس می‌آمد برخورد نکند، واژگون شد.

عبداللهی گفت: این مینی‌بوس دارای 24 سرنشین بوده که سرنشینان این خودروی سواری همگی زن بودند که سه نفر از آنها به نام‌های معصومه صحرایی و حوریه علیزاده به دلیل شدت جراحات در مسیر جاده جان باختند و گل‌جهان نادری نیز در بیمارستان و در حین سی.پی.آر جان باخت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

  نجات معجزه‌آسای کوه‌پیمای تنکابنی
برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدگروهی از کوه‌پیمایان تنکابنی شامل جمعی از بازنشستگان، به ارتفاعات «هلوکله» دهستان دوهزار از توابع بخش خرم‌آباد رفته بودند که در راه بازگشت، یکی از اعضای گروه که با هماهنگی یا بدون هماهنگی از گروه و مسیر معمول جدا شد و قصد بازگشت از مسیر فرعی را داشت، دچار سانحه شد.

این کوه‌پیما، بر اثر بی‌احتیاطی، به دره یخچالی «زردتله» که دارای شیب بالای 80 درصدی است سقوط کرد و دچار حادثه و مصدومیت شدید شد.

پس از هوشیاری، در حالی ‌که تمامی وسایل و امکانات این کوه‌پیمای تنکابنی بر اثر سقوط گم شده بود به شکل معجزه‌آسایی تلفن همراهش و به عبارتی تنها وسیله ارتباطی خود را در کیف کمری‌اش دید و با کمی هوشیاری با اطلاع از وضعیت خویش، با نزدیکانش در تنکابن تماس گرفت و نیروهای امداد و نجات هلال احمر وارد عمل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

  این پیرمرد 42بار به زندان رفته است
ساعت 5/4 عصر 18 مردادماه سال جاری داد و فریادهای چندمرد در ایستگاه متروی 15خرداد کافی بود تا پلیس مترو با صحنه درگیری مرد موسفیدی با یک مسافر روبه‌رو شود.

مأموران وقتی با میانجیگری این دعوا را مهارکردند پی بردند که مرد موسفید یک جیب‌برحرفه‌ای است.
  این جیب‌بر 42 بار به زندان رفته است+تصاویر
مرد مسافر که موفق به دستگیری دزد پول و چک‌هایش شده بود به پلیس گفت: جمعیت زیادی منتظر آمدن قطار بودند و چون چک‌های میلیونی داخل جیبم بود با حساسیت بیشتری اطرافم را تحت نظر گرفته بودم که ناگهان احساس کردم دست یک مرد داخل جیبم شده است.

همین کافی بود تا مأموران برای شناسایی دیگر طعمه‌های این جیب‌بر حرفه‌ای آن‌ها را پیش روی مرد موسفید قرار دادند و «علی‌حسین» که دیگر راهی جز اعتراف نداشت به ناچار جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو را به گردن گرفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

  امدادرسانی‌به‌حادثه‌دیدگان طوفان خوزستان
حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات از امدادرسانی، با اشاره به اینکه  ساعت ۱۷ روز گذشته طوفان در مسجد سلیمان استان خوزستان منجر به وقوع خساراتی شد افزود: بر اثر وقوع طوفان که در روستای جمال آباد شهر لالی اتفاق افتاد،‌ دوخانه مسکونی تخریب و دو خانه دیگر نیز دچار آتش سوزی شدند.

وی گفت: در این حادثه ۲ نفر دچار آسیب شدند.

امدادرسانی به حادثه دیدگان واژگونی مینی بوس در مازندران

درخشان در ادامه با اشاره به حادثه واژگونی مینی بوس در استان مازندران، افزود: ساعت ۱۹ روز گذشته ،‌ واژگونی یک دستگاه مینی بوس در شهرستان نکا محور هزار جیب - چلمردی به امداد و نجات اطلاع داده شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

  کابوس مرگ با گذشت اولياي دم رنگ باخت
برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدزن جوان از مدت ها قبل پرستار همسر اول مرد ۶۳ساله بود که پس از مرگ پيرزن در مرداد سال ۹۱ به عقد موقت پيرمرد درآمد اما اختلافات آن ها از همان روزهاي اول ازدواج اوج گرفت.

بنا به اعترافات متهم، شب حادثه نيز مشاجره شديدي بين آن ها آغاز شد و پيرمرد با عصبانيت اتو را به طرف زن جوان پرت کرد.

اين زن که از حرف هاي مرد عصباني شده بود خواست از خانه بيرون برود ولي مرد در را قفل کرد تا همسرش در آن ساعت از شب بيرون از خانه نباشد. زن جوان ناگهان تصميم خطرناکي گرفت. او کاردي را از آشپزخانه برداشت و به سمت شوهرش حمله کرد او با چند ضربه کارد پيرمرد را خون آلود نقش بر زمين کرد و در حالي که همه چيز را پايان يافته مي ديد ۵ ضربه ديگر به نقاط مختلف بدن پيرمرد فرود آورد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

  قتل مادر و کودک به‌صورت همزمان
بیستم مرداد ماه سال جاری مردی 40 ساله اهل و ساكن شهرستان دولت آباد و برخوار استان اصفهان در تماس با مركز فوریت های پلیسی 110 از پیدا شدن دو جسد در زمینی متعلق به باغ خود خبر داد.

با اظهارات این فرد، بلافاصله ماموران به محل اعزام و به جستجو در آن حوالی پرداختند اما علی رغم اظهارات مالك باغ تنها اسكلت یك كودك را كشف كردند و در این باره یك بار دیگر از فرد تماس گیرنده تحقیق به عمل آوردند و او این بار جای جسد دوم را یك متر زیر اسكلت كودك عنوان كرد كه ماموران جسد زنی حدوداً 30 ساله را از زیر خاك كشف كردند.

با كشف این دو جسد تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت آنان و علت مرگ آنها در دستور كار قرار گرفت و در بررسی ها و جستجوی علمی و تخصصی مشخص شد حدود دو سال قبل یك زن به همراه پسر 4 ساله اش مفقود شده و خانواده وی نیز موضوع گم شدن آنها را به پلیس اعلام كرده بودند و پرونده آنها در پلیس آگاهی شهرستان باز و پیگیری ها ادامه داشت.

از سوی دیگر متهم در اعترافات خود با اشاره با ارتباط صمیمی زن مقتول با وی و ناراحتی خانواده اش از این موضوع و سوء استفاده مقتول از وی گفت : در روز حادثه در حالی كه زن جوان در باغ مشغول كار بود او را به زمین انداخته و با دست هایم گلویش را فشار دادم تا برای همیشه از شر وی راحت شوم كه پسر چهارساله اش در آن لحظه به سراغم آمد و می خواست مانع كارم شود كه با یك دست گلوی زن را گرفته و با دست دیگرم گلوی پسرك را گرفتم و آنقدر گلویشان را فشار دادم تا خفه شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

  گفتگو با همسر اعدامی زنده شده
برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدنیازعلی که حالا ۶۵‌ ساله‌ است، زمانی که ۴۳‌ساله بود به‌دلیل سوء‌ظن به پسرعمه‌اش او را به قتل رساند و سپس خود را تسلیم پلیس همدان کرد.

او از‌‌ همان ابتدای تشکیل پرونده به قتل اعتراف کرد و عمه و شوهرعمه‌ نیازعلی هم از طرف خودشان به‌عنوان ولی‌دم و هم به‌عنوان قیم فرزندان صغیر متهم درخواست قصاص کردند.

در ‌سال ۷۴ بعد از اینکه تلاش برای جلب‌رضایت اولیای‌دم به جایی نرسید، طناب دور گردن نیازعلی حلقه ‌زد و او به‌دار آویخته ‌شد. ۲۰دقیقه بعد وقتی جسم بی‌جان نیازعلی از بالای چوبه‌دار زندان همدان به پایین آورده‌شد، پزشکی که از سوی پزشکی قانونی در محل حاضر شده‌ بود، مرگ او را تایید کرد و جسد در آمبولانس قرار گرفت تا به سردخانه منتقل ‌شود.

اولیای‌دم به خانه برگشته و برادران نیاز‌علی هم منتظر تحویل جسد بودند که تکان‌خوردن انگشت دست نیازعلی توجه پزشکی را که در آمبولانس بود، جلب کرد و بعد از معاینه دقیق مشخص شد نفس این مرد دوباره برگشته‌ است. بنابراین بلافاصله عملیات احیا توسط پزشک آغاز شد و وی به بیمارستان انتقال یافت و سرانجام این مرد به زندگی بازگشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات جدید از حادثه سقوط 30 زن به درون چاه

خبر تکان‌دهنده بود. ٣٠ زن در یک مراسم عروسی با فرو ریختن چاه فاضلاب به داخل حفره عمیق سقوط کردند و دچار آسیب‌دیدگی شدند. تیم‌های امدادی بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردند و مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.  حالا پس از گذشت چند روز از حادثه روز عروسی فقط ٥ نفر از زن‌ها در بیمارستان هنوز تحت درمان هستند.
  جزئیات جدید از حادثه سقوط 30 زن به درون چاه+تصاویر
ساعت از ٢ بعدازظهر روز سه‌شنبه ٤ شهریورماه گذشته بود که ماموران هلال‌احمر سیاهکل در جریان ماجرا قرار گرفتند؛ فروریختن یک چاه و سقوط ٣٠ زن که در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند. ماجرا بلافاصله تحت پیگیری قرار گرفت و امدادگران خود را به محل حادثه رساندند و عملیات امدادی کلید خورد.

 نوروزی رئیس هلال‌احمر سیاهکل درباره این عملیات می‌گوید: این حادثه در منطقه دیلمان، روستای پش رخ داد و به محض اطلاع از حادثه توسط امدادگران ٩ امدادگر هلال احمر در قالب دو تیم از سیاهکل و دیلمان در محل حادثه حاضر شدند. همزمان اورژانس و آتش‌نشانی نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند./ع
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴