تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۵۴۸۵۲
استاندار مازندران از انجام الکترونیکی سرشماری عمومی کشاورزی در مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ- ربیع فلاح‌جلودار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی کشاورزی مازندران در استانداری با بیان اینکه نقش و اهمیت جمع‌آوری آمار صحیح برای برنامه‌ریزی هدفمند موثر است، گفت: بخش کشاورزی در استان مازندران یکی از بخش‌های محل اقتصادی در کشور محسوب می‌شود.
استاندار مازندران تصریح کرد: این بخش از آمار و سرشماری در بودجه سال 93 بر اساس دستور رئیس جمهور باید از 5 مهرماه تا 18 آبان ماه امسال اجرایی شود.
فلاح از انجام الکترونیکی سرشماری عمومی کشاورزی در مازندران خبر داد و گفت: این سرشماری‌ها در سطح کشور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید آموزش‌های لازم به کاربران و ماموران آمارگیر داده شود، افزود: با توجه به اهمیت کشاورزی در مازندران، این دوره از سرشماری بسیار مهم تلقی می‌شود.
استاندار مازندران گفت: جمع‌آوری آمار و اطلاعات صحیح از اراضی کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد که این مسئله در برنامه‌ریزی‌ها سال آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فلاح با بیان اینکه نتایج سرشماری برای بهبود و افزایش تولیدات کشاورزی و برنامه‌ریزی‌های اقتصادی این بخش در استان و کشور اثرگذار است، خاطرنشان کرد: فرمانداران و مسئولان مرتبط نهایت همکاری را برای جمع‌آوری این اطلاعات داشته باشند./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴