تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۵۴۸۵۱
عضو انجمن نخبگان اروپا با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی در مازندران گفت: آلودگی‌های رودخانه‌های مازندران، مشکلات عرصه‌های طبیعی و زیستی در این استان مقدمه بحران‌های مختلف خواهد بود.
۰
plusresetminus
بلاغ- عطا‌الله قبادیان ظهر امروز در جمع جامعه پزشکی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه خدمت به مردم از وظایف صاحبان خرد و اندیشه است، گفت: لازم است جامعه پزشکی کشور توجه بیشتری به علوم محیطی داشته باشد و آلودگی عرصه‌های زیست‌محیطی هشداری برای اندیشمندان است.
عضو انجمن نخبگان اروپا با تاکید بر اینکه اختلال و بحران در محیط زیست باعث ایجاد بحران در اکوسیستم و زندگی انسان می‌شود، افزود: گسترش شهرنشینی و افزایش آلودگی‌های مختلف طبیعی، محیط زیست و بی‌مدیریتی را در جامعه مشاهده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه پیشینه پزشکی ایران به قرن سوم میلادی می‌رسد و نخستین و بزرگ‌ترین مرکز علوم و آموزش عالی در جندی‌شاپور بوده است، خاطرنشان کرد: دانشمندان ایرانی زحمات زیادی را برای توسعه علم جهانی انجام داده‌اند و خمیرمایه و سابقه دانش در ایران عمیق است.
قبادیان با یادآوری مشکلات جمعیتی و زیست‌محیطی شهرهای بزرگ کشور به وضعیت استان مازندران اشاره کرد و گفت: آلودگی‌های رودخانه‌های مازندران و مشکلات عرصه‌های طبیعی و زیستی در این استان مقدمه بحران‌های مختلف خواهد بود./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴