تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۵۴۷۹۶
مسئول روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) و شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: واژگونی مینی‌بوس در جاده هزارجریب نکا 21 زخمی و 3 کشته بر جای گذاشت.
۰
plusresetminus
بلاغ- اسماعیل عبداللهی مسئول روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) و شبکه بهداشت و درمان نکا، درباره این تصادف بیان داشت: این حادثه شامگاه شنبه در مسیر جاده هزارجریب در سه‌راه بندبن رخ داد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه مینی‌بوس با انحراف از جاده واژگون شده است خاطرنشان کرد: این مینی‌بوس به دلیل اینکه با خودروی پیکان که از روبه‌رو در مسیر مینی‌بوس می‌آمد برخورد نکند، واژگون شد.

عبداللهی گفت: این مینی‌بوس دارای 24 سرنشین بوده که سرنشینان این خودروی سواری همگی زن بودند که سه نفر از آنها به نام‌های معصومه صحرایی و حوریه علیزاده به دلیل شدت جراحات در مسیر جاده جان باختند و گل‌جهان نادری نیز در بیمارستان و در حین سی.پی.آر جان باخت.

وی افزود: در پی اطلاع از این تصادف، اورژانس 115 زرندین با فوریت در محل حاضر و به کمک مجروحان و حادثه‌دیدگان شتافت که از کل مجروحین 17 نفر از سرنشینان این بیمارستان امام حسین (ع) نکا منتقل و مابقی که جراحات کمتری داشتند به بیمارستان بوعلی منتقل شدند که حال مجروحین مساعد است.

سرنشینان این مینی‌بوس از اهالی شهر هم‌جوار نکا در شهرستان بهشهر بودند که برای زیارت امامزاده شاه‌رضا لایی به این منطقه آمده و در حال برگشت بودند که متاسفانه واژگونی مینی‌بوس 21 زخمی و 3 کشته بر جای گذاشت./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴