تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۵۴۷۴۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در این بازی نمایش قابل قبولی داشتیم و نسبت به دیدارهای گذشته اشتباهات کمتری را انجام دادیم و توانستیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.
۰
plusresetminus
بلاغ- علی دایی پس از پیروزی 2 بر صفر شنبه شب تیمش برابر صبای قم به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه یادگار امام قم گفت: شروع خوبی در این دیدار داشتیم و خوشبختانه موفق شدیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم.

وی در ادامه ارزیابی اش از این بازی خاطرنشان کرد: عملکرد ما در این بازی نسبت به دیدارهای گذشته بهتر بود و اشتباهاتمان نیز کمتر شده بود. ضمن اینکه بازیکنان خط دفاعی هم بدون اشتباه بازی کردن تا در نهایت بتوانیم به یک پیروزی خوب و روحیه بخش دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد حریف این تیم به نیکی یاد کرد و گفت: صبای قم خوب بازی کرد و با ویژگی هایی که داشت ما را اذیت کرد. با شناختی که از قبل داشتیم می دانستیم که این تیم می تواند در برخی دقایق فشار زیادی را روی دروازه ما بیاورد.

علی دایی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و در توانستیم به گل دوم برسیم. البته این شانس را داشتیم که گل سوم را هم بزنیم اما بازیکنان خط دفاعی صبا خوب عمل کردند. در دقایق پایانی صبا فشار زیادی را روی دروازه ما وارد کرد اما در خط دفاعی خوب و کم اشتباه ظاهر شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار از سوشا مکانی به جای نیلسون کوریا استفاده کردید گفت: نیلسون در چهار دیدار گذشته برای ما به میدان رفت و من از عملکرد او راضی هستم. اما به عنوان یک مربی به تمرینات نگاه می کنم تا وضعیت بازیکنان را ارزیابی کنم. هر بازیکنی که آماده تر باشد در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. سوشا هم در این دیدار عملکرد خوبی داشت. خوشبختانه ما امسال از درون دروازه خیالمان راحت است.

وی ادامه داد: بعد از هفته های ابتدایی از طرف دوست و رفیق تحت فشار بودیم و طبیعی هم هست وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد این انتفادات مطرح می شود اما هواداران باید صبور باشند. ما چند جوان را به تیم تزریق کرده ایم که کنار باتجربه قرار می گیرند. طبیعتا به زمان نیاز داریم تا بتوانیم این بازیکنان را با هم هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم در ابتدای فصل قرار دارد و مشکلاتش دلایل خاص خودش را دارد خاطرنشان کرد: اینکه ما نتوانستیم در ابتدای فصل نتایج قابل قبولی بگیریم دلایل مختلفی دارد که نمی خواهم وارد آن شوم. با این حال اگر از سوی طرفداران و پیشکسوتان مورد حمایت قرار بگیریم قطعا می توانیم از این مشکلات عبور کنیم. امیدوارم در کنار انتقاداتی که مطرح می شود، راه حل هایی را هم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنانش می توانند بهترین های لیگ باشند در مورد مشکل سربازی بازیکنانی از جمله حسین ماهینی گفت: من از این موضوع خبر ندارد اما قرار است بازیکنان این هفته مدارکشان را بدهند. امیدوارم ماهینی هم مشکلی نداشته باشد چرا که حضور او باعث می شود که استحکام دفاعی تیم ما بیشتر شود.

علی دایی در واکنش به مصاحبه هایی که پیرامون رقم قراردادش انجام شده بود گفت: از ابتدای فوتبالم همیشه شفاف کار کرده ام. در مورد مبلغ قراردادم هم همینطور هستم و راه های دیگری بلد نیستم. در همان ابتدای فصل همه شرایطم را می گویم. در زندگی ام همیشه راه مستقیم را رفته ام و اصولی دارم که به آن پایبند هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه خداوند در همه حال به همه کمک می کند و او هم یکی از بندگان خداست خاطرنشان کرد: ما در ابتدای راه هستیم و می توانیم در بازیهایی که در تهران برگزار می کنیم فاصله خود را با تیم های صدر جدول کمتر کنیم. البته این امیدواری را هم داریم که بازیکنان مصدوم هم به جمع بازیکنان ما اضافه شوند و شرایط بهتر از این شود.

وی با اشاره به جذب بازیکنان خارجی برای پرسپولیس گفت: برای جذب اومانیا من پنج بازی این بازیکن را در تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی تماشا کردم و بعد به دنبال جذب او رفتیم. او گزینه بسیار خوبی است که می تواند جای خالی سیدجلال حسینی را برای تیم ما پرکند. قطعا با مرور زمان او هم بهتر از این خواهد شد.

علی دایی در پایان با تاکید بر اینکه از بازیکنان جوانش در دیدارهای آینده هم استفاده خواهد کرد گفت: این بازیکنان آینده های فوتبال ایران هستند. ما امروز به افشین اسماعیل زاده هم که مدتها از میادین دور بود بازی دادیم و قطعا با کسب چند پیروزی دیگر می توانیم به این جوانها بیشتر میدان دهیم تا آینده فوتبال ایران را بسازند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴