تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۵۴۷۴۰
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: اگر همین حالا از سرمربی‌گری ملوان برکنار شوم اعتراضی به این موضوع نمی‌کنم.
۰
plusresetminus
بلاغ- نصرت ایراندوست پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال اهواز در هفته ششم لیگ برتر در مورد این بازی اظهار داشت: به خواسته‌های خود نرسیدیم، نیمه اول بازی متعادل بود اما نیمه دوم فشار زیادی بر حریف آوردیم و مستحق پیروزی بودیم اما بازی مساوی شد، قطعاً در ادامه شرایط ملوان بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از وی پرسید به نظر می‌رسد در بازی امروز برنامه خاصی نداشتید، تصریح کرد: نظر من این نیست اگر فیلم بازی را ببینید نظرتان عوض می‌شود، بازیکنان من در لحظات مختلف بازی تمرکز خود را از دست می‌دهند و تلاش ما این است که تمرکز بازیکنان را بالا ببریم.

ایراندوست در پاسخ به این سؤال که چرا همیشه ملوان ابتدا گل می‌خورد و سپس برای به دست آوردن تساوی یا پیروزی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: ما خودمان هم دنبال علت این موضوع هستیم که چرا دقایق اول گل می‌خوریم و بعد از آن باید تلاش کنیم تا به نتیجه مساوی برسیم یا نرسیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی افزود: آیا واقعاً نظرتان این است که حملات ما جاندار نبود؟‌ بازیکنان ما خوب کار کردند و نیازی به تعویض ندیدم، اصالت ما استفاده از بازیکنان جوان و تیم‌های پایه است.

وی با بیان اینکه پاسخ به برخی سؤالات نیاز به 5، 6 ساعت زمان دارد، ادامه داد: ابتدای فصل به مسئولان باشگاه نام 17 بازیکن را دادم که همه مردم می‌خواستند آنها در ملوان حضور داشته باشند اما شرایط فراهم نشد، دنبال بازیکنان مختلفی گشتیم و خیلی تلاش کردیم که ادینیو را به ملوان بیاوریم اما مدیر برنامه‌هایش گفت این باشگاه پول نمی‌دهد و با عدم حضور این بازیکن ما به مشکل برخوردیم.

وی ادامه داد: ملوان پول تمام بازیکنان را تاکنون پرداخت کرده و حتی برخی بدهی‌های سال گذشته را هم به بازیکنان داده است متأسفانه برخی‌ها در جریان مسائل فنی تیم نیستند و انتقاد می‌کنند. من به بازیکنان نگفته بودم در بازی امروز از سانتر استفاده کنند اما بازی ناخودآگاه به این سمت رفت.

ایراندوست تصریح کرد: اگر همین حالا مرا برکنار کنند مشکلی ندارم. امروز می‌برم، فردا می‌بازم و بلافاصله برخی تماشاگران شعار می‌دهند که «ایراندوست حیا کن ملوان را رها کن» چرا شرایط باید اینگونه باشد؟ من پاسخ این سؤال را می‌دانم اما نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم، من و همکارانم برای کمک کردن آمده‌ایم و مسئولان هر تصمیمی بگیرند، اعتراض نمی‌کنم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲