تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۵۴۶۸۷
مدیر برنامه‌های دروازه‌بان پیشین بارسلونا فاش کرد ویکتو والدس پیش از کریسمس به تیمی بزرگ خواهد پیوست.
۰
plusresetminus
بلاغ- قرارداد ویکتور والدس، سنگربان ملی‌‎پوش بارسلونا در انتهای فصل گذشته با این تیم به پایان رسید و وی اعلام کرد قصد دارد چالشی جدید را تجربه کند. والدس به همین دلیل قراردادش را با کاتالان‌ها تمدید نکرد.

با مصدومیتی که در انتهای فصل گذشته برای این سنگربان 32 ساله به وجود آمد شانس او برای یافتن تیمی جدید کاهش یافت ولی مدیر برنامه‌های این سنگربان اسپانیایی چنین نظری ندارد.

خینس کارواخال، مدیر برنامه‌های ویکتور والدس در گفت‌و‌گو با برنامه «El Larguero» شبکه رادیویی « Cadena Ser » اسپانیا گفت: والدس با تیمی قرارداد می‌بندد و اطمینان دارم که او پیش از تعطیلات کریسمس به تیمی بزرگ ملحق خواهد شد. مراحل ریکاوری ویکتور به خوبی پیش می‌رود ولی در حال حاضر نمی‌توان گفت که او دقیقاً در چه زمانی توانایی بازگشت به میادین مسابقه را دارد.

شایعه شده بود والدس که اخیراً نتوانست در تست‌های پزشکی موناکو قبول شود به بایرن‌مونیخ خواهد پیوست اما قهرمان بوندس‌لیگا ترجیح داد په‌په رینا را از لیورپول به خدمت بگیرد.

این سنگربان اسپانیایی در سنین نوجوانی از تیم تنریف به بارسلونا پیوست و 12 فصل در تیم اول کاتالان‌ها بازی کرد. والدس در این مدت شش قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و دو قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان کسب کرد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴