تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۵۴۶۷۹
مهاجم ایرانی نایمخن تأکید کرد بازی در لیگ حرفه‌ای هلند را به بازی در لیگ‌های قطر و روسیه ترجیح می‌دهد.
۰
plusresetminus
بلاغ- در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هلند موسوم به ژوپیلر لیگ، تیم فوتبال اِن‌ای‌سی نایمخن شب گذشته (جمعه) در دیداری خارج از خانه موفق شد با درخشش مهاجم ایرانی‌اش، هلموند اسپورت را با نتیجه پرگل 4 بر یک از پیش‌رو بردارد.

علیرضا جهانبخش که در این بازی دو گل به ثمر رساند، پس از پایان این دیدار در پاسخ به این پرسش که «آیا احتمالاً این آخرین بازی‌تان برای نایمخن بود؟» گفت: واقعاً نظری در این خصوص ندارم ولی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.  این موضوع حقیقت دارد که تیم‌هایی به دنبال جذب من هستند. هنوز چند روز تا پایان نقل‌و‌انتقالات تابستانی باقی مانده و برای همین صبر خواهم کرد تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر این آخرین بازی‌ام برای نایمخن بوده باشد، به نظرم با دو گلی که به ثمر رساندم خداحافظی خوبی بود. هواداران‌مان هم از این پیروزی رضایت داشتند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که ترجیح می‌دهد در لیگ هلند به فوتبال خود ادامه دهد، عنوان کرد: ترجیح می‌دهم در لیگ حرفه‌ای هلند بازی کنم. از لیگ‌های روسیه و قطر پیشنهاداتی دارم و اگر قرار باشد بازی در این دو لیگ را انتخاب کنم تنها پیشنهادات خوب مالی‌شان است ولی در حال حاضر اولویتم پول نیست./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷