تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۵۴۴۹۸
فرمانده انتظامی مرند از دستگیری دو قاچاقچی عتیقه‌جات و کشف سنگ قیمتی و تاریخی این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ-سرهنگ علی طاحونی در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بعد از کسب اخبار و اطلاعات لازم در خصوص سرقت تخته سنگ بزرگ از قبرستان دهستان دولت‌آباد مرند موضوع را به صورت ویژه در دستور قرار داده و اقدامات لازم را برای شناسایی مظنونان به عمل آوردند.
 
این مقام انتظامی ادامه‌داد: عوامل آگاهی در اقدامات اولیه راه‌های منتهی به این دهستان را بررسی و در یکی از روستاهای اطراف با به دست آوردن سرنخ‌های در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرثقیل حمل کننده و مالک آن اقدام و در نهایت مالک آن را دستگیر کردند.

طاحونی تشریح کرد: بعد از انتقال مالک این خودرو به آگاهی و انجام تحقیقات لازم نامبردگان به حمل سنگ به سمت شهرستان جلفا و رهاکردن آن در یکی از روستاهای نزدیک جلفا اعتراف کردند.

وی ادامه داد: با استفاده از اعترافات متهمان، یک نفراز سارقان سنگ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به سرقت سنگ و فروش آن اعتراف کردند و قدمت تاریخی سنگ از طرف کارشناسان تحت بررسی است.

فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شده و با قرار قانونی روانه زندان شده‌اند گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های این‌گونه افراد سریعا موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان بگذارند و هر گونه انتقادات، پیشنهادات و تقدیرهای خود را به سامانه 197 اطلاع‌رسانی کنند/ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما