تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۵۴۴۹۴
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از رونمایی سامانه موشکی ˈتلاش سهˈ در 31 شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: سامانه موشکی تلاش 3 با برد بیش از 200 کیلومتر با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است.
۰
plusresetminus
بلاغ- به نقل از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی درجمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بسیجیان کوی های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی از افزایش نقاط گسترش پدافندی از 3600 نقطه به 5000 نقطه در آینده نزدیک خبر داد.
 
وی خطاب به بسیجیان حاضر در رزمایش گفت: شما بسیجیان که بنا به فرمایش مقام معظم کل قوا مظلوم اما مقتدر هستید با سرنگون کردن پهباد در رزمایش امروز برای پدافند افتخار آفریدید.

فرمانده قرارگاه در مورد پهباد مورد استفاده در رزمایش توضیح داد: پهباد پری پلن (بدون نیاز به کنترل از راه دور) برای اولین بار در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت که با عملیات تاکتیکی موفق توسط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مورد اصابت قرارگرفته و منهدم شد.

رزمایش یکروزه بسیجیان کوی های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امروز در سواحل دریای خزر و با هدف مردمی کردن دفاع برگزار شد./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴