تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۵۴۴۹۰
سرمربی تیم گسترش فولاد با بیان اینکه نتایج دیدارهای لیگ امسال بسیار سخت و غیرقابل پیش‌بینی است، گفت: در 25 سال گذشته که به عنوان بازیکن و یا مربی در فوتبال ایران بودم، تیمی را به یکدستی گسترش فولاد این فصل ندیدم.
۰
plusresetminus
بلاغ- مهدی تارتار در نشست خبری این تیم در سازمان لیگ و قبل از دیدار مقابل استقلال تهران بازی‌های این فصل را بسیار سخت و غیرقابل پیش‌بینی دانست و افزود: نتایج 4 هفته اول نشان می‌دهد که هیچ تیمی از پیش برنده نیست. به عنوان مثال باید بگویم سپاهان در 3 هفته اول به 3 پیروزی دست پیدا می‌کند، اما مقابل نفت تهران بازی را واگذار می کند، نفت به سایپا می بازد و استقلال سایپا را شکست می‌دهد و این نشان‌دهنده آن است که لیگ امسال بازی‌های آسانی برای تیم‌ها نخواهد داشت و هر تیمی که اشتباه کند، پیروزی را با شکست عوض خواهد کرد.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه خاطر نشان کرد: این نتایج نشان می‌دهد که همه تیم‌ها بسیار نزدیک به هم هستند و بازی ما مقابل استقلال نیز نشان‌دهنده این است که اختلاف زیادی بین دو تیم وجود ندارد.

تارتار تاکید کرد: استقلال را خوب می‌شناسیم و می‌دانیم که از بهترین مربی حال حاضر فوتبال ایران سود می‌برد، نتایج قابل قبولی در چند هفته اخیر به جز شکست مقابل سپاهان کسب کرده و به دنبال این است که فردا با حضور تماشاگرانش 3 امتیاز این دیدار را بدست آورد.

وی شرایط تیم خود را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم، اگرچه فاصله بازی‌ها بسیار کم بوده و زمان زیادی برای تمرین نداشتیم، اما توانستیم در مدت اندک تمرینات خوبی را انجام دهیم.

تارتار اضافه کرد: من به بازیکنان افتخار می‌کنم، چون پس از اینکه داور سوت پایان بازی را می‌زند، آنها اینقدر با تعصب و جنگنده در زمین حاضر شده اند که دیگر توان راه رفتن ندارند.

سرمربی گسترش فولاد خاطر نشان کرد: در 25 سال گذشته که خود به عنوان بازیکن و یا مربی در فوتبال ایران حضور داشتم، چنین تیم یکدستی را ندیدم و مطمئن هستم گسترش فولاد حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن خواهد داشت.

تارتار در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار مقابل استقلال محروم یا مصدومی دارید؟، گفت: خوشبختانه محروم نداریم، اما یکی از بازیکنان خوبمان به نام حمید جوکار دچار مصدومیت شده که امیدوار هستم حاد نباشد و به جمع ما اضافه شود./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰