تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۵۴۳۹۱
کشته و زخمی شدن صدها سرباز اسرائیلی، هزینه های گزاف تامین تسلیحات نظامی، خسارت های فراوان مادی، ایجاد جو روانی وحشتناک در بین مردم این رژیم و موارد دیگر را می توان از مهمترین دستاوردهای صهیونیست در این حملات نام برد.
۰
plusresetminus
سقوط آزاد در برابر مقاومت!
به گزارش بلاغ، بار دیگر رژیم جعلی اسرائیل ناکام تر از گذشته تن به آتش بسی داد که حتی از جنگ 33 و 8 روزه لبنان و جنگ های مشابه آن رهاوردی جزء شکست مفتضحانه نداشت.
در حالیکه این رژیم جعلی به بهانه های واهی و مسخره ای چون ربوده شدن سه سرباز صهیونیستی به کرانه باختری و غزه قدم گذاشت، نتوانست شیادی خود را از حضور در این منطقه مسلمان نشین ادامه دهد و مجبور به بازگشت گردید.
با نگاهی اجمالی به پرونده رژیم جعلی اسرائیل از زمان حضور تقریبا 2 ماه خود در این جنگ نابرابر این نتایج به ذهن ها متبادر می گردد که جزء سیاهی و انزوای بیشتر این حملات مخوف نتیجه ای برای آنها در بر نداشت.
کشته و زخمی شدن صدها سرباز اسرائیلی، هزینه های گزاف تامین تسلیحات نظامی، خسارت های فراوان مادی، ایجاد جو روانی وحشتناک در بین مردم این رژیم و موارد دیگر را می توان از مهمترین دستاوردهای صهیونیست در این حملات نام برد.
اما آنچه که در این جنگ نابرابر بیش از پیش به چشم می آید حضور و توانمندی ایران است به طوریکه نتانیاهو جنایتکار بارها این نکته را ذکر کرده است( به هر سو می نگرم خمینی و خامنه ای را می بینم که پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده اند، امروز می خواهم خطر پیچش تاریخ به نفع ایران را گوشزد کنم، خامنه ای تنگه خیبر از عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش را به لرزه انداخته و ملتها را به سوی خود جلب کرده است).
این اعترافات نتانیاهو نشان می دهد اسرائیل همواره یک سد و مانع بزرگی چون ایران را در برابر حرکات جنایتکارانه خود دارد و قطعا بدان واقف است که هیچگاه نمی تواند در این عرصه موفق باشد اما گاها خوش اشتهایی و نفکرات غلط و ناپخته این نخست وزیر موجب می شود دست به اقداماتی بزند که خود را به زوال نزدیک تر می کند.
امروز پس از گذشت 2 ماه و شهادت بیش از 2 هزار فلسطینی که بیش از 400 کودک نیز در میان آنها بوده است، بار دیگر پیروزی از آن انتفاضه سنگ فلسطینی ها بوده است که نه تنها حتی یک وجب از خاک سرزمین خود را به این رژیم جعلی نداده اند بلکه دستاوردهای بسیار زیادی نیز داشته اند.
در هر حال آنچه به نظر می رسد انزوای اسرائیل بسیار نزدیک است و این خود شاید بهانه بزرگی برای عقب نشینی این رژیم برای عزم انرژی دوباره و بازیابی هویت نداشته خود هستند، اما این بار باید بدانند که دیگر کار از صحبت گذشته و با دستور فرمانده کل قوا تسلیخ کرانه باختری را تسریح خواهیم کرد و این به معنی نابودی کامل اسرائیل است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما