نماینده ساری و میاندورود در مجلس:

مجلس با ارائه بورسیه غیرقانونی برخورد می‌کند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۵۴۳۸۱
محمد دامادی گفت: برخورد با ارائه بورسیه غیرمنصفانه در برنامه کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
۰
plusresetminus
مجلس با ارائه بورسیه غیرقانونی برخورد می‌کند
به گزارش بلاغ، محمد دامادی چهارشنبه شب در مراسم روز پزشک در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک روز پزشک اظهار داشت: مردم قداست خاصی برای پزشکان قائل هستند و پزشک را حکیم می‌دانند و قداست شغل پزشکی قابل ارزش است.
وی با اشاره به اینکه پزشکان مسئولیت بسیار سختی دارند و شغل پزشکی زمان و مکان نمی‌شناسد، افزود: تعرفه‌های پزشکی به اندازه زحمات پزشکان نیست.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هویت پزشکی به دلیل سیاست‌گذاری‌ها نامناسب کم‌رنگ شده و برخی مواقع پزشکان را زیر سئوال می‌برد، تصریح کرد: برخی از پزشکان مشکلاتی در حوزه معیشت دارند همچنین در حوزه بیمه‌ای نیز مشکلاتی برای پزشکان وجود دارد و برخی از پزشکان با 20 سال سابقه کار 10 سال سابقه بیمه‌ای ندارند.
دامادی به مشکلاتی که در زمینه بورسیه تحصیلی در کشور به وجود آمد اشاره کرد و گفت: با پدیده مدرک‌گرایی و ارائه بورسیه غیرمنصفانه برخورد می‌شود.
این مسئول در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور را امری پسندیده در حوزه درمان کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به مزیت این طرح برای بیماران میزان مراجعات به مراکز درمانی دولتی افزایش پیدا کرد و همین امر برای پرسنل بیمارستانی مشکلاتی ایجاد کرد که نیاز است دغدغه در این بخش برطرف شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴