تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۵۴۲۸۹
سرپرست داروخانه های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تجربه مرداد 91 تا آبان 92 را تلخ ترین خاطره های دارویی عنوان کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- از روابط عمومی داروخانه های 13 آبان، دکتر «خیرالله غلامی»، رشد ناگهانی و 300 درصدی دلار را تلخ ترین خاطره ای عنوان کرد که طی مرداد سال 91 تا 92 در زمینه دارو به وقوع پیوست.

رییس مرکز اطلاع رسانی داروخانه 13 آبان گفت: رشد ناگهانی دلار باعث شد تا به رغم وجود انواع امکانات و دارو در کشور، منطق سرمایه های بازار بر عواطف انسانی و اخلاق غلبه کند.

وی این دوره را آزمونی بسیار سخت برای خدمت رسانان سلامت عنوان کرد و افزود: اگر آن نیروی مثبت هنگفت و از خودگذشتگی و پشتکار مؤسسان، مدیران و کارکنان در سال ها جنگ نبود، شاید امروز نیز روحیه و تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان داروخانه های دانشکده داروسازی دانشگاه تهران زبانزد نمی شد.

** مراجعه دو میلیون و 400 نفر در سال به داروخانه های 13 آبان

غلامی درمورد مراجعین به داروخانه های 13 آبان نیز شمار سالانه آنها را دو میلیون و 400 هزار نفر عنوان کرد.

وی گفت: داروخانه های دانشکده داروسازی دانشگاه تهران(13 آبان) شامل 20داروخانه مستقر در سطح شهر و بیمارستانهای وابسته به دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

غلامی افزود: عرضه مستقیم دارو در داروخانه های مستقر در سطح شهر و داروخانه های بیمارستانی، راه اندازی مرکز داروپزشکی 13 آبان با پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره های مستقیم و رایگان به مردم جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی های عمومی به شماره تماس82101 و تأسیس و راه اندازی بخش «مراقبت های دارویی» در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله خدمات داروخانه های دانشکده داروسازی دانشگاه تهران - 13 آبان - به شمار می آید./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴