تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۵۴۲۲۲
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا پس از انتشار خبر کشته شدن یکی دیگر از آمریکایی‌های عضو داعش در سوریه گفت واشنگتن از تمامی ابزارهایی که در اختیار دارد برای جلوگیری از پیوستن شهروندانش به این گروه‌ها استفاده می‌کند.
۰
plusresetminus
بلاغ-  سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا پس از انتشار خبر کشته شدن یکی دیگر از آمریکایی‌های عضو داعش در سوریه گفت واشنگتن از تمامی ابزارهایی که در اختیار دارد برای جلوگیری از پیوستن شهروندانش به این گروه‌ها استفاده می‌کند.
بکه خبری سی‌ان‌ان پیش از این گزارش داده بود جوانی به نام «داگلاس مک‌کین» که عضو گروه داعش یا دولت اسلامی عراق و شامات بوده کشته شده است.خانواده داگلاس مک‌کین مرگ او را تایید کرده‌اند. روز سه شنبه، 26 اوت، اعضای خانواده داگالاس مک‌کین که بزرگ شده ایالت مینه‌سوتا و ساکن کالیفرنیا معرفی شده گفتند مقام‌های دولتی آنها را در جریان مرگ او گذاشته‌اند.
به گزارش ان.بی.سی جسد داگلاس مک کین، 33 ساله، توسط نیروهای ارتش آزاد سوریه، پس از یک نبرد میان آنها و شبه نظامیان داعش پیدا شده است. کاخ سفید مدعی است که تعداد کمی از شهروندان ایالات متحده این کشور را به مقصد سوریه ترک کرده‌اند تا در کنار شبه نظامیان افراط گرا بجنگند.
جن ساکی، از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفته بود از گزارش‌ها در مورد داگلاس مک‌کین آگاه است و وزارت متبوع او با خانواده این جوان آمریکایی در تماسند ولی وی هنوز نمی‌تواند رسما مرگ او را تایید کند.
کاخ سفید سحرگاه روز چهارشنبه مرگ وی را تأیید کرده است./آ
     
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴