تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۵۴۱۸۶
حدود چهار هكتار از این زمین‌ها متعلق به یكی دیگر از شهدای مفقودالجسد بوده كه نام مبارکش زینت بخش سند مالكیتی است كه به نحو غیر قانونی ابطال شده و با سندی ساختگی به فروش رسیده است.
۰
plusresetminus
مسئولان مازندران جلوی غصب صهیونیسم‌ گونه اراضی رینه را بگیرند!/ابطال غیرقانونی سند زمین 4 هکتاری یکی از شهدا
به گزارش بلاغ، حزب الله رینه آمل، در پی زمین خواری علنی در این شهر، بیانیه ای را به شرح ذیل به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرده، که جای بسی تعجب و تأسف دارد.
***
رینه لاریجان شهری است با قدمت تاریخی زیاد و با بافت جمعیتی مومن كه جزو پیشگامان وادی شهادت و ایثارند و به این پیشگامی و دفاع از انقلاب اسلامی مفتخرند،  هنوز مصاف مردم این شهر با منافقین و ضدانقلاب در سال ١٣٥٩ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت است، تقابلی كه در روز قدس مردم را از رینه تا گزنگ با پای پیاده كشاند و  مجاهدتی كه منجر به فرار منافقین از منطقه لاریجان به سمت آمل شد.
چندی است فردی معلوم الحال به نام خانوادگی «ن» كه منتسب به یكی از ارگان های نظامی است، با غصب زمین های مردم و با ادعای نمایندگی از آن ارگان به نحو قلدرمأبانه و با جواب سربالا به اعتراضات خانواده محترم شهدا و تهدید شورای شهر، ششصد قطعه زمین را بلوک بندی كرده و به افرادی حقیقی و حقوقی با اخذ سند مالكیت اقدام به فروش کرده است.
از آنجا كه بافت این شهر بافتی مذهبی است و هرگونه هنجارشكنی را در حوزه دین و اعتقادات و سیاست بر نمی تابد و از آنجا كه با پیگیری‌های متعدد راه به جایی نبرده اند، بر آن شده اند تا با اطلاع رسانی از طریق روزنامه ها، سایت ها و دیگر رسانه ها، شکایات خود را به گوش مسئولان برسانند و چنانچه گوش شنوایی وجود نداشته باشد به نحوی انقلابی در مقابل زمین خواران خواهند ایستاد.
عمده دغدغه مؤمنین این است كه به فضای معنوی شهر لطمه وارد شود و این محیط سالم و پاک هم مثل مناطق توریستی دیگر دستخوش نابسامانی های فرهنگی شود.
بحث مردم رینه فقط زمین و مالكیت آن نیست، موضوع مهم تر آینده شهر است كه طبق اظهارات فرد مذكور قرار است محیطی آزاد با نام «شهرک بهاران» ایجاد شود لذا خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مردم مومن رینه مصمم اند تا جلوی چپاول زمین ها و به غارت رفتن فرهنگ اصیل دارالمؤمنین رینه گرفته شود، همان مردمی كه از حدود یكسال قبل با تأسیس و ساخت حوزه علمیه ای كه قریب به یک ملیارد تومان هزینه در برداشت، در راستای حفظ معنویت شهر اقدامی شایسته انجام دادند و تمام اعتبار مالی و معنوی آن را تأمین كردند.
مردم رینه قطعاً سكوت نخواهند كرد و تا حصول نتیجه دلخواه از پای نخواهند نشست.
مسئولان محترم استانی!
چندی پیش بعد از گذشت بیش از دو دهه استخوان های پیكر مطهر یكی دیگر از شهدای عزیز رینه به این شهر رجعت كرد و در زادگاهش آرام گرفت و هنوز مادرانی چشم انتظار بازگشت فرزندان شان هستند.
جالب توجه است، حدود چهار هكتار از این زمین‌ها متعلق به یكی دیگر از شهدای مفقودالجسد بوده كه نام مبارکش زینت بخش سند مالكیتی است كه به نحو غیر قانونی ابطال شده و با سندی ساختگی به فروش رسیده است.
بسی جای تأسف است كه بعضی هنوز نفهمیده اند بیش از سی و پنج سال است با زعامت امام راحل در ایران انقلاب شده و دوره خان و خانبازی گذشته است.
سوال ما این است آیا این ارگان اجازه فروش زمین هایش را داشته و یا اصلاً اجازه تغییر كاربری از محیطی نظامی به ملكی در این حد و وسعت وجود دارد؟
آیا ثبت اسناد اجازه صدور سند مالكیت بدون اطلاع رسانی در منطقه و با وجود تعداد كثیری افراد معارض را داشته است؟
آیا زیر ساخت های شهر توان پاسخ گویی به حجم عظیم ساخت و سازها و تأمین آب شرب و برق و... را دارد؟
آیا رواست با این همه محدودیت زمین كه موجب شده تعداد كثیری از اهالی رینه نتوانند زمین با كاربری ملكی تهیه كنند، فردی با خوی دیكتاتوری و از موضع قدرت و به زور سر نیزه زمین هایشان را غصب و به غیر واگذار كند؟
آیا زمین های وقفی كه وقف تكیه بزرگ سید الشهدا(ع) رینه هست به لحاظ شرعی و قانونی امكان فروش دارند و آیا مدیركل اوقاف استان مازندران اجازه فروش زمین ها را صادر كرده است؟
آیا صحیح است با نام توسعه و رشد شهر، تیشه به ریشه فرهنگ غنی شهر زده شود؟
و هزاران آیای دیگر كه مجال طرح آنها در این مقال نیست.
علی رغم تمایل نداشتن مسئول انصار حزب الله رینه به ملاقات و مذاکره با این فرد معلوم الحال ولی سه بار قرار نشست در مسجد ارگ تهران بین آنها گذاشته شد و هیچگاه در زمان مقرر وی در محل ملاقات حاضر نشد.
جالب است بدانید این گروه معلوم الحال در اقدام مضحكی دیگر با حفاری زمین های رینه و كار گذاشتن لوله گاز شایعه كردند به زودی مردم از نعمت گاز بهرمند خواهند شد ولی طبق اظهارات مسئولان به هیچ عنوان این طرح تصویب نشده است.
متاسفانه با پیگیری موضوع متوجه شدیم هدف آنها جذب مشتری و بالابردن قیمت زمین ها و ایجاد قیمت كاذب بوده، در پایان لازم است تاكید شود مردم رینه به هیچ عنوان با توسعه های كمی و این چنینی كه جز فساد و تباهی و تخریب اعتقادات و فرهنگ اصیل و بومی شهر منفعتی نخواهد داشت موافق نبوده و نیستند.
از آنجا كه بالاتر از سیاهی رنگی نیست و حال كه قرار است چند سال دیگر با حجوم ضد فرهنگ ها توسط افراد غیر بومی و بعضاً غیر مذهبی تیشه به ریشه اعتقادات خانواده های بومی و معتقد شهر زده شود، آبرو، جان و مال خود را فدای این راه كرده و اخطار می دهیم در صورت عدم برخورد سریع و قاطع مسئولان، مردم رینه بی فوت وقت با برخوردی انقلابی، ضمن جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز در غالب این شهرک غصبی، با طرح موضوع در دفتر مقام معظم رهبری و از طریق رسانه ملی به نحو جدی موضوع را پیگیر خواهند شد و نقاب از چهره كریه دست اندازان به اموال مردم، برداشته و جزئیات این غارت گری و چپاول را به اطلاع عموم خواهند رساند و آخرالامر متخلفین را به قانون سپرده و مقدمات برخورد قضایی را فراهم خواهند كرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین محمدی چیرانی
درودوصددرودبرانصارحزب الله.اگه تو همه نقاط حساس برادران انصارپادرمیانی کنندشاهدخیلی ازفسادها نیستیم.به امیدانروزباتشکرازانصارحزب الله ریمه
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴