تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۵۴۱۶۸
حسین هدایتی گفت: شرکت هولدینگ استیل آذین ایرانیان به همراه سه شرکت خصوصی و یک بانک خصوصی این آمادگی را دارد تا طبق شرایط مقامات مسئول و ضوابط موجود، سهام عمده باشگاه پرسپولیس را خریداری کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- وزیر محترم ورزش و جوانان در نخستین روز از هفته دولت در نشست خبری که برگزار شده بود از ورود بخش خصوصی به ورزش استقبال کرد و گفت: «برای اینکه نشان دهیم شفافیت در زمینه اسپانسرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد و جانب‌داری از هیچ اسپانسری صورت نمی‌گیرد، هر کسی که اعلام حضور برای اسپانسرینگ کند و بخواهد حامی مالی باشد و رقم بالاتری بپردازد، به آن احترام می‌گذاریم و از آن تشکر می‌کنیم و این اتفاق خواهد افتاد.» حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین در این خصوص گفتگویی داشته است که در زیر می خوانید:

آقای هدایتی بازی‌های پرسپولیس را دیده‌اید، نظرتون در این خصوص چیست؟
مگر می‌شود که یک هوادار واقعی بازی‌های تیم محبوب خود را نگاه نکند، کمی بدشانسی باعث شده تا پرسپولیس در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته باشد که مطمئن هستم با درایتی که علی دایی و مدیرعامل این باشگاه دارد، این شرایط سخت از پرسپولیس کنار می‌رود و دوباره‌‌ همان پرسپولیس همیشگی خواهد شد.

خیلی از هواداران این باشگاه از حواشی که پیرامون این تیم است گله دارند، چگونه می‌شود این حواشی را کم کرد؟
همه هواداران با صبر و حوصله و حمایت از تیم خود می‌توانند در کم کردن این حواشی به باشگاه کمک کنند، ما هم به عنوان یک هوادار هر کمکی که از دستمان برآید برای تیم محبوب خود انجام خواهیم داد.

صحبت‌های وزیر ورزش در مورد بخش خصوصی و کمک این بخش به ورزش را شنیده‌اید، نظرتون در این مورد چیست؟
سخنان آقای گودرزی واقعا امید بخش بود و اگر این نگاه از سالیان گذشته بود، بسیاری از مشکلات ورزش ما حل می‌شد و بار دیگر نیز براى اسپانسرى با مبلغ بیشتر و خریداری بخشی از سهام اعلام آمادگى مى کنیم.

گفته می‌شود که شما اعلام آمادگی کرده‌اید برای ورود به ورزش و خرید باشگاه پرسپولیس؟
پیرو سخنان امیدبخش وزیر ورزش و جوانان درخصوص حمایت از بخش خصوصی و کمک از این بخش برای بهبود ورزش ایران و فراهم کردن مشوق‌های لازم برای ورود این بخش به ورزش، شرکت هولدینگ استیل آذین ایرانیان به همراه سه شرکت خصوصی و یک بانک خصوصی این آمادگی را دارد تا طبق شرایط مقامات مسئول و ضوابط موجود، سهام عمده باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند.

یعنی کنسرسیوم شما این آمادگی را برای خرید باشگاه پرسپولیس دارد؟
بله؛ ما این آمادگی را داریم تا با همکاری وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی و مسئولین ذیربط آن میزانی از سهام باشگاه پرسپولیس را که قصد فروش دارند را خریداری کرده و خیال هواداران را از بابت این باشگاه راحت کنیم. البته آقایان از این موضوع اطلاع دارند که سرمایه گذار زمانی سهام یک باشگاه را خریداری خواهد کرد که بتواند بر آن مدیریت داشته باشد.

 با ورود شما، مشکلات مالی و حواشی این باشگاه حل خواهد شد؟
ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با کمک مردم که‌‌ همان صاحبان اصلی این باشگاه هستند، پیشکسوتان و بزرگان باشگاه و بخش‌هایی که گفتم به فوتبال و باشگاه پرسپولیس کمک کرده باشیم.‌‌ همان طوری که وزیر محترم ورزش گفتند، نباید یک تیم را به یک نفر داد تا با رفتن وی مشکلات ادامه داشته باشد، این کنسرسیوم این آمادگی را دارد تا با خرید بخش عمده سهام باشگاه پرسپولیس، مشکل این باشگاه برای همیشه حل کند./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷