تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۵۴۱۶۶
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برای کسب آمادگی می‌خواهد کنار این تیم تمرین کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- محسن خلیلی در مورد بحث حضورش در تمرینات پرسپولیس گفت: چند روز پیش خبرنگاری از من پرسید که وضعیت کار با توپم چطور است که گفتم 4،5 ماه است  زیر نظر مربی بدنساز اختصاصی تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم ولی شرایطم برای حضور در زمین چمن مناسب نیست به خاطر همین می‌خواهم به علی دایی زنگ بزنم و اجازه بگیرم در کنار پرسپولیس چند وقتی تمرین و از امکانات تمرینی پرسپولیس استفاده کنم تا به شرایط آرمانی برگردم.

وی ادامه داد: این درخواست من به این معنا نیست که بخواهم به پرسپولیس برگردم بلکه می‌خواهم در کنار پرسپولیس تمرین کنم. من کسی نیستم که خودم را به تیمی تحمیل کنم.  ابتدای فصل چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما به خاطر قانون جدید سازمان لیگ در مورد بازیکنان بالای 23 سال نتوانستم به تیمی بروم. از لیگ یک چند پیشنهاد خوب دارم هرچند خودم دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این تصمیمی بود که چند هفته پیش گرفته  و دنبال موقعیت بودم تا این موضوع را با دایی در میان بگذارم و در روزهای آینده در این مورد با علی دایی تماس می‌گیرم. اگر دایی صلاح دانست و توانست به من کمک کند در تمرین پرسپولیس شرکت می‌کنم و اگر هم صلاح ندانست که در تمرین شرکت نمی‌کنم.

خلیلی در خصوص اینکه چرا بعد از خودش  مهاجمان پرسپولیس نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند، اظهار داشت: من سال طلایی را در پرسپولیس پشت سر گذاشتم و همین مسئله باعث شده  بعد از آن هواداران از مهاجمان پرسپولیس انتظار آقای گلی داشته باشند و فشار روی مهاجمان زیاد شود.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه در پرسپولیس بازیکن باتجربه و ستاره وجود داشته و هوادار به این موضوع عادت کرده اما امسال تیم جوان شده و خیلی از بازیکنان با تجربه از تیم جدا شدند. جوان‌ها آمدند و همین مسئله باعث شده پرسپولیس در نتیجه‌گیری خوب عمل نکند. پرسپولیس تیم بزرگی است که بازیکنان جوان به سختی می‌توانند در آن جا بیفتند و از زیر فشار این تیم خارج شوند، حضور بازیکنان باتجربه خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند.

خلیلی در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از بازیکنان و اعضای کادرفنی سرخپوشان، عنوان کرد: هوادار حق دارد ناراحت باشد چون نه پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد و نه خوب بازی می‌کند. بیشتر از مسائل فنی استرس در ساق بازیکنان دیده می‌شود اما هواداران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و زود اعتراض نکنند. آن سالی که پرسپولیس در ابتدای فصل دچار مشکل شد برای همین اعتراض‌ها بود. کادر فنی پرسپولیس جزو بازیکنان محبوب این تیم بودند و امیدوارم  با درایت آنها پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما