تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۵۴۱۶۴
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این محرومیت برای من درس عبرتی شد تا دیگر برای خودم و تیمم مشکل‌ساز نشوم.
۰
plusresetminus
بلاغ- پیام صادقیان در خصوص بخشش یک ماه از سه ماه محرومیتش گفت:‌ باشگاه نامه‌ای اعتراضی به کمیته استیناف فرستاده بود و آنها هم این نامه را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که یک ماه از محرومت من کم شود. فکر می‌کنم تیم در حال حاضر به من نیاز دارد و من هم در تمرینات حضور فعال دارم و خوب تمرین می‌کنم تا با اتمام محرومیتم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی ادامه داد: باور کنید روزهای سختی را می‌گذرانم اما چاره‌‌ای نیست و باید تحمل کنم تا این روزها تمام شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: این محرومیت برای من در سن پایین درس عبرتی شد تا دیگر از این کارها انجام ندهم و برایم تجربه شد که دیگر با این کارها خودم و تیمم را دچار مشکل نکنم.

صادقیان درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از 5 امتیازی که این تیم از 5 بازی گرفته،‌افزود: من از هواداران می‌خواهم که اول از همه صبور باشند چرا که اولا فقط 5 بازی از لیگ گذشته و دیگر اینکه هواداران باید صبر پیشه کنند البته من به آنها حق می‌دهم چرا که خوب نتیجه نگرفتیم اما اگر آنها صبور باشند همه چیز درست می‌شود. هواداران باید بدانند که چند بازیکن مصدوم داریم که من هم مصدوم هستم و همه اینها در نتیجه‌گیری تیم تأثیر داشته اما مطمئن باشند همه چیز درست خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ البته فکر می‌کنم استرس باعث شده که تیم اینگونه نتیجه بگیرد چرا که هواداران باید از تیم حمایت کنند اما بازیکنان استرس شعار آنان را دارند و این مسائل کار را برای بازیکنان سخت می‌کند. خود من بین بچه‌‌ها هستم و می‌دانم که آنها درباره همین مسائل صحبت می‌کنند.

صادقیان درباره شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم» که هواداران دیروز در بین بازی پرسپولیس با پدیده مطرح کردند،‌گفت:‌ من به آنها حق می‌دهم اما هواداران باید بدانند که برای این شعارها زود است چرا که ما سال قبل نایب‌قهرمان شدیم و سهمیه آسیا گرفتیم و سر دادن این شعارها درست نیست.

وی درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: صبا تیم خوبی دارد و مسلما بازی در زمین این تیم سخت خواهد بود اما امیدوارم بازیکنان 3 امتیاز را بیگرند و از این بازی به بعد جمع کردن امتیازات برای پرسپولیس آغاز شود.

صادقیان درباره اینکه گفته می‌شود محرومیت او 18 مهر به پایان می‌رسد و با این شرایط آیا امید دارد که به تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا دعوت شود یا نه، اظهار داشت: زمانی که در اوج بودم و برای پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام می‌دادم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم وای به حال الان که محروم هستم و بازی نمی‌کنم! البته فکر می‌کنم اگر کی‌روش در تیم ملی بماند به تیم ملی دعوت نخواهم شد و البته این نظر من است چرا که در این مدت بازی نکردم و به تیم ملی دعوت نخواهم شد.

وی در پایان اظهار داشت:‌ امیدوارم هرچه زودتر محرومیتم تمام شود و به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که خیلی زود به روزهای خوب خودم برگردم و این دوره محرومیت را جبران کنم تا باعث شادی آنها شوم./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰