تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۵۴۱۳۵
وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع گیری وزارت نفت در خصوص لزوم انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی، اظهار کرد: در "بازار مسگرها" کسی حرف حساب را نمی شنود و در این شرایط، انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی ضرورت ندارد.
۰
plusresetminus
بلاغ-  بیژن نامدار زنگنه در جمع خبرنگاران گفت: سقوط قیمت نفت موقتی است و نباید روی سقوط قیمت نفت نگران شد و رخدادهای منطقه ای و حضور داعش در این کشور، تاثیر بسزایی بر بازار بین المللی نفت نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل سکوت وزارت نفت در باره انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی گفت: داشتن هوای پاک، نیازمند انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی نیست و نباید فضای کشور را با انتشار برخی گزارشها متلاطم کرد.

زنگنه تصریح کرد: مردم با دیدن هوای پاک، متوجه حقایق می شوند و بهبود هوای شهر تهران نشان می دهد گام بلندی در این مسیر برداشته شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع گیری وزارت نفت در خصوص لزوم انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی، اظهار کرد: در "بازار مسگرها" کسی حرف حساب را نمی شنود و در این شرایط، انتشار نتایج آنالیز بنزین وارداتی ضرورت ندارد.

وزیر نفت ادامه داد: عده ای هدفشان این است که داستان بنزین وارداتی را به داستان سیاسی محض تبدیل کنند.

وزیر نفت ادامه داد: با عملیاتی شدن فاز نخست توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ظرفیت پالایش ١٢٠ هزار بشکه در روز، واردات بنزین به کشور متوقف می شود.

وزیر نفت با بیان اینکه تولید گاز در کشور رو به افزایش است، گفت: اما در زمینه نفت مشکل تولید نداریم، چراکه مشکل فروش آن مطرح است.

زنگنه یادآور شد: در صورت قطع تحریمها، ایران حاضر است تولید نفت خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.

وی در باره تمهیدات وزارتخانه های نفت و نیرو برای تامین سوخت نیروگاه ها در زمستان امسال گفت: جلسه های خوبی میان دو وزارتخانه تشکیل شده است و امیدواریم امسال، گازرسانی به نیروگاه ها بدون مشکل انجام شود./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰