تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۵۴۱۲۷
یک زن انگلیسی حامی داعش اعلام کرد: «دوست دارم نخستین کسی باشم که سر شهروندان بریتانیایی یا آمریکایی را از بدن جدا می کند.»
۰
plusresetminus
بلاغ- یک زن انگلیسی حامی داعش اعلام کرد: «دوست دارم نخستین کسی باشم که سر شهروندان بریتانیایی یا آمریکایی را از بدن جدا می کند.»
 
از معدود عکس هایی که خدیجه از خودش منتشر کرده است.
او مدعی است در جریان سفرش به سوئد، این عکس را گرفته است.  
به گزارش روزنامه دیلی میرر، این زن که خدیجه نام دارد موفق شده از طریق ترکیه خودش را به سوریه برساند و  اکنون در این کشور به پیکارجویان داعش پیوسته است. خدیجه تنها 22 سال سن دارد و در سن 20 سالگی تصمیم به جدایی از خانواده و مهاجرت به سوریه گرفته است.
 
او که با نام کاربری "Muhajirah fi Sham" در توئیتر فعال است، در صفحه شخصی خود نوشته است: «صحنه های هیجان انگیز قتل روزنامه نگار آمریکایی را دیدم. می خواهم با افتخار تکبیر بگوییم: الله اکبر. احسنت، اعتقاد دارم هیبت پوشالی بریتانیا متلاشی شد ... ها ها! می خواهم نخستین زنی باشم که "عملیات تروریستی" در بریتانیا یا آمریکا انجام می دهد.»
 
تصویر حساب (اکانت) خدیجه در توئیتر او در زمان انتخاب این عکس کاربری، آرزو کرد «سپاه نونهالان اسلام» به زودی در داعش تشکیل شود!  
گفتنی است نام قبلی این حساب (اکانت) در توئیتر، «خدیجه» بوده و طبق اطلاعات زمان افتتاح حساب، منزل وی در منطقه لیویشام در جنوب شرقی لندن بوده است. مکاتبات وی تا پیش از عزیمت به سوریه نیز به صورت کامل انگلیسی بوده است، اما با ورود به سوریه، توئیت های وی گاهی به زبان عربی و گاهی به زبان انگلیسی نوشته شده است.
 
دو سال قبل بود که صاحب این اکانت با تغییر نام آن از خدیجه به «یک مهاجر در سرزمین شام» تغییر کرد و صاحب این صفحه، با انتشار تصاویری از حضور خود در سوریه خبر داد. مدتی بعد نیز تصاویری را منتشر کرد که طبق آن، او با یکی از سربازان ترک داعش ازواج کرده است.
 
  توئیت خبرسازی که در آن خدیجه آرزو کرد نخستین زنی باشد که عملیات تروریستی در بریتانیا یا آمریکا انجام می دهد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما