BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> تصاویرانتقال App‌ها از حافظه‌گوشی به SD Card | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۵۴۱۱۱
یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران گوشی‌های ویندوز فون با آن روبه‌رو هستند، مشکل کمبود حافظه داخلی این گوشی‌های هوشمند است. از همین جهت، داشتن یک کارت حافظه جانبی برای بیشتر این گوشی‌ها، ‌امری ضروری است؛ اما یک راه اصلی برای جبران این مشکل، انتقال App‌ها و بازی‌ها از روی حافظه گوشی به حافظه SD است.
۰
plusresetminus
بلاغ-  یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران گوشی‌های ویندوز فون با آن روبه‌رو هستند، مشکل کمبود حافظه داخلی این گوشی‌های هوشمند است. از همین جهت، داشتن یک کارت حافظه جانبی برای بیشتر این گوشی‌ها، ‌امری ضروری است؛ اما یک راه اصلی برای جبران این مشکل، انتقال App‌ها و بازی‌ها از روی حافظه گوشی به حافظه SD است.

همزمان با به‌روز شدن وین فون به نسخه ۸.‌۱ اکنون این قابلیت در این گوشی‌های هوشمند وجود دارد که به سادگی برای آزاد کردن حافظه، App‌ها و Game‌ها را از حافظه داخلی به حافظه SD منتقل کنید. البته در صورت لزوم، عکس این کار نیز امکان‌پذیر است.

و البته این موضوع هنگامی حیاتی می‌شود که در نظر آوریم ‌احتمالا حافظه داخلی وین فون‌های آینده از ۸ گیگابایت احتمالا به ۴ گیگابایت کاهش خواهد یافت. در اینجا شما را با نحوه انتقال App‌ها و بازی‌ها از حافظه داخلی دستگاه به حافظه SD آشنا می‌سازیم.

انتقال App‌ها از حافظه‌گوشی به SD Card

برای این منظور، باید از ابزار Storage Sense استفاده کنید. به مرکز فرماندهی وین فون یعنی Settings بروید و ابزار Storage Sense را اجرا کنید. این ابزار مدیریت حافظه بر روی وین فون را بر عهده دارد.

انتقال App‌ها از حافظه‌گوشی به SD Card

انتقال یک APP یا بازی به تنهایی

برای انتقال App‌ها به شکل انفرادی به ترتیب این کارها را انجام می‌دهیم؛ پس از ورود به Storage Sense ‌روی گزینه phone و سپس بر روی گزینه app and games ضربه بزنید و منتظر بمانید تا فهرست بازی‌ها و App‌های موجود بر روی حافظه گوشی نمایش داده شده و بروز‌رسانی شود. برنامه یا app‌ای را که می‌خواهید منتقل کنید، برگزیده‌ و بر روی دکمه Move to SD ضربه بزنید.
انتقال App ها و بازی ها از حافظه گوشی به SD Card (وین فون)

انتقال App‌ها از حافظه‌گوشی به SD Card

انتقال App ها و بازی‌ها به شکل دسته‌جمعی

برای انتقال app‌ها و بازی‌ها، دسته جمعی به جای انتخاب یک app بر روی آیکون منو ضربه بزنید و گزینه multi-select را انتخاب کنید. با این کار، Check Box‌ها برای انتخاب app‌ها نمایش داده می‌شود. هر تعداد برنامه که مد نظر دارید و یا همه آن‌ها را انتخاب کنید و بر روی دکمه Move to SD ضربه بزنید.

انتقال App‌ها از حافظه‌گوشی به SD Card

فرایند انتقال آغاز می‌شود و بسته به تعداد App‌ها زمان آن متفاوت است.

نصب مستقیم App‌ها و بازی‌ها ‌روی SD

این مورد در دو حالت روی می‌دهد؛ هنگامی که حافظه داخلی دستگاه به شدت محدود باشد ابزار Store از شما می‌خواهد، ‌App‌های جدید را بر روی SD ذخیره کنید. همچنین زمانی که برای نخستین بار SD را در ‌دستگاه ‌می‌گذارید، گوشی این گزینه را برای شما به نمایش در‌می‌آورد.

راه دوم اینکه از‌‌ همان ابزار Storage Sense برای نصب مستقیم App‌ها ‌روی SD استفاده و پس از ورود به این ابزار در بخش پایین صفحه، گزینه‌های مربوط به ذخیره‌سازی App‌ها و تصاویر و... را بر روی SD تنظیم کنید.
  انتقال App‌ها از حافظه‌گوشی به SD Card
به همین سادگی شما ‌خواهید توانست، ‌فضای چشمگیری را بر روی گوشی هوشمند وین فون خود آزاد کنید./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما