تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۵۳۴۴۲
اهالی روستای مرمت ساری به همراه شورای روستا در اعتراض به آلودگی ایجاد شده توسط کارخانه آسفالت، جاده منتهی به این کارخانه را بستند.
۰
plusresetminus
آلودگی کارخانه آسفالت مرمت، داد روستائیان ساروی را در آورد
به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری، ده‌ها نفر از اهالی روستای مرمت، اقدام به بستن جاده‌ی خروجی این روستا به سمت شهر را کردند.
آنها این کار را در اعتراض به عمل نکردن مسئولین کارخانه آسفالت به تعهدات‌شان انجام دادند.
عصر روز گذشته، اهالی روستای مرمت ساری به همراه شورای روستا در اعتراض به آلودگی ایجاد شده توسط کارخانه آسفالت، جاده منتهی به این کارخانه را بستند.
كارخانه های آسفالت از جمله منابع توليدكننده آلودگی هوا بوده كه نقش مهمی را در انتشار ذرات معلق و ساير آلودگی ها دارا هستند، به طوری که این ذرات معلق و گرد و خاک آسیب جدی به محصولات کشاورزی و باغات اطراف کارخانه وارد کرده است.
به گفته اهالی روستای مرمت، کارخانه آسفالت تعهداتی راجع به کم کردن آلودگی و جاده‌سازی روستا داشته که به هیچکدام آنها نیز عمل نکرده است.
اهالی روستا با بستن مسیر ورودی کارخانه با مسئولان کارخانه درگیر و اقدام به شکستن در و پنجره های واحد نگهبانی این مجتمع کردند که با دخالت پلیس و مسئولان شهری دست از تخریب اموال کشیدند.
پس از چند ساعت از شروع اعتراض، مسئولان شهرستان در مذاکره با اهالی و شورای روستای مرمت، با تصمیم عمل کردن به تعهدات کارخانه آسفالت موافقت کرده و جاده بازگشایی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما