تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۵۳۴۱۷
سرمربی تیم ملوان گفت: به دل همه ما افتاده بود که می‌توانیم برابر پرسپولیس نتیجه بگیریم و خیلی خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.
۰
plusresetminus
بلاغ- نصرت ایراندوست پس از بازی ملوان و پرسپولیس که با پیروزی 2 بر یک ملوان به پایان رسید، گفت: از همه هوادارانمان تشکر می‌کنم که به خوبی از ملوان حمایت کردند. همچنین از مسئولان شهر که حمایت خود را از ما دریغ نکردند، ممنونم. در مراسم تجلیل از سعید عزت‌اللهی بودیم که همه مسئولان برای موفقیت ملوان در این بازی دعا کردند، حتی آقای موسوی به شوخی گفت اگر بازی را نبرید باید همگی استعفا دهید. به دل همه ما افتاده بود که می‌توانیم در این دیدار نتیجه بگیریم. خیلی خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم.

وی ادامه داد: تشویق‌های بی‌امان هوادارانمان فوق‌العاده بود مخصوصا در زمان‌هایی که تیم تحت فشار بود. همین تشویق‌ها باعث شد بازیکنان دچار مشکل نشوند. شدت تشویق‌ها آنقدر زیاد بود که ما صدای یک متر آن طرف‌تر را هم نمی‌شنیدیم و البته تمرکز را هم از حریف گرفته بود. جا دارد از علی دایی هم تشکر کنم که تیمش بسیار جوانمردانه بازی کرد.

ایراندوست تصریح کرد: بعد از اینکه گل دوم را به ثمر رساندیم مجبور شدیم کمی عقب بنشینیم و به ضدحمله فکر کنیم. به خاطر همین به پرسپولیس موقعیت دادیم دقیقا همان اتفاقی که در تبریز رخ داد و البته امروز بهتر از بازی با تراکتورسازی بودیم. باید از مازیار زارع به خاطر رهبری فوق‌العاده‌ای که در خط دفاع داشت تشکر کنم.

سرمربی تیم ملوان گفت: امروز روزی بود که می‌خواستیم که ناراحتی سال 88 را از دل هواداران در بیاوریم و جبران کنیم که خدا را شکر چنین اتفاقی رخ داد و مردم استقبال پرشوری داشتند و در این پیروزی سهیم بودند.

ایراندوست در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ملوان در اواخر مسابقه دچار افت بدنی شده بودند، خاطرنشان کرد: من این مسئله را قبول ندارم. بازیکن اگر دچار افت بدنی شود، از حرکت می‌ایستد و مثلا پایش درد می‌کند اما ما این شرایط را نداشتیم فقط فشار حریف، استرس نبردن در 3 بازی گذشته و همچنین موقعیت‌مان در جدول کمی کارمان را سخت کرده بود.

وی افزود: مازیار زارع و محسن یوسفی امروز برای ملوان با آمپول بازی کردند، واقعا می‌ترسیدم مازیار را به زمین بفرستم اما وقتی با خودش صحبت کردم گفت اگر بمیرم هم می‌خواهم بازی کنم. در دقیقه 60 مازیار به من گفت که 10 دقیقه دیگر تعویضش کنم ولی وقتی خواستم این کار را انجام دهم اطمینان داد که مشکلی برای بازی کردن ندارد.

ایراندوست ضمن تمجید از عملکرد خط حمله تیمش تاکید کرد: رافخایی و اولادی امروز فراتر از گذشته ظاهر شدند و خوشحالم که دوندگی بالایی داشتند. اگر هم فشاری روی تیم به وجود آمد و موقعیتی از دست رفت به خاطر استرس بازی بود.

سرمربی ملوان در واکنش به این مسئله که چرا سعید یوسف‌زاده در این تیم مظلوم واقع شده است، گفت: می‌توانید از خودش بپرسید که آیا من به او زنگ زدم یا خیر. من به یوسف‌زاده گفتم تو استحقاق حضور در تیم ملی را داری ولی مظلوم واقع شدی. در بازی با تراکتورسازی اگر توانستیم با حریف پابه‌پا بازی کنیم به خاطر سعید یوسف‌زاده بود.

ایراندوست در پاسخ به این سوال که آیا از فعالیت باشگاه ملوان در فصل نقل و انتقالات رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: آنهایی که از ملوان جدا شدند قرارداد یک ساله داشتند و نخواستند قراردادشان را تمدید کنند اما بازیکنانی مثل زارع، یوسف‌زاده، رافخایی و یوسفی با ما تمدید کردند و جو صمیمی تیم را دیدند. شاید باورتان نشود اما بازیکنانی مانند فشنگچی و دغاغله با همکاران من تماس گرفتند و گفتند می‌خواهند به ملوان برگردند اما ما فقط یک جای خالی داریم که آن هم برای یک مهاجم درجه یک چه ایرانی و چه خارجی در نظر گرفته‌ایم. رزومه یک مهاجم خارجی را بررسی کردیم که اگر بتواند به ما کمک کند به ملوان می‌آید.

وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه احساس می‌شود با بازیکنان قدیمی ملوان رودربایستی دارد، تصریح کرد: شاید این مسئله برای کسی که از بیرون به ملوان نگاه می‌کند درست باشد اما واقعا این‌طور نیست. من با کسی تعارف و رودربایستی ندارم چون اگر بخواهم این کار را انجام دهم، به ضرر هواداران است، من معتقدم در بازی‌های سنگین حضور یک بازیکن باتجربه خیلی بهتر از حضور یک بازیکن کم‌تجربه است. اگر بخواهم به جوانی میدان دهم این کار را از ابتدای میدان می‌کنم تا اگر نتوانست انتظارم را برآورده کند او را تعویض کنم.

سرمربی تیم ملوان ادامه داد: خط قرمز من هواداران ملوان هستند و خودشان این را می‌دانند. ما وظیفه داریم همواره با هواداران باشیم چون آنها برای ما سنگ تمام می‌گذارند.

ایراندوست در مورد این موضوع که چرا ملوان در بازی‌های داخل و خارج از خانه 2 چهره متفاوت دارد و مسئولیت این کار با چه کسی است، خاطرنشان کرد: مسئولیت این مسئله با من است. در بازی اول به بازیکنانم گفتم، یک امتیاز می‌خواهم و ترکیب را هم به همان منوال چیدم که با کمک خدا و استعانت امام رضا (ع) این اتفاق افتاد. برای بازی امروز هم به یکی از امامزادگان انزلی رفتم و یک پارچه سبز از آنجا گرفتم (در این لحظه ایراندوست پارچه سبز را از جیبش درآورد و همین موضوع باعث شد احساساتی شود و گریه کند. بعد از این صحنه خبرنگاران حاضر برای سرمربی ملوان دست زدند.)

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای بازی دادن به نیما دلاوری اصرار دارد، عنوان کرد: در بین 4 مدافعی که من در اختیار دارم، دلاوری تنها مدافع گیلانی به شمار می‌رود و وظیفه دارم چنین بازیکنی را به بازی بگیرم تا مانند زارع، یوسف‌زاده و رافخایی مثمرثمر شود. خیلی جالب است که یکی از مسئولان تیم به من گفت فقط برای فصل جدید زارع و رافخایی را نگه دارم اما من نام 17 بازیکن را به باشگاه اعلام کرده بودم. خدارا شکر می‌کنم که تیم خوبی را برای این فصل آماده کردیم. اگر هم کسی از ملوان جدا شده خودش رفته و اشتباه کرده است.

سرمربی ملوان تصریح کرد: دنبال یکی دو بازیکن بودیم که وقتی نتوانستیم آنها را جذب کنیم سراغ گزینه‌های دیگر رفتیم اما من به شما این اطمینان را می‌دهم که وظیفه من این است تا پوست‌اندازی در ملوان ایجاد کنم و از بازیکنان جوان بازی بگیرم چون در این صورت در چند سال آینده به مشکل نخواهیم خورد. باشگاه ما نمی‌تواند سالی چند 10 میلیارد تومان برای جذب بازیکن هزینه کند و همین که آقای محجوب 10-15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده از او متشکریم. در مجموع دلاوری سرمایه ملوان به شمار می‌رود.

ایراندوست افزود: به غیر از دلاوری دو بازیکن دیگر با مبالغ 30 و 50 میلیون تومان جذب کردیم که بسیار کم است. نیما دلاوری با ما قرارداد 35 میلیونی بست در حالی که از باشگاه گسترش فولاد پیشنهاد 200 میلیونی داشت. او به تبریز نرفت و نشان داد که به ملوان عشق و علاقه دارد. حتی ایمان صادقی دروازه‌بان جوان‌مان هم چنین شرایطی دارند. من به او گفتم وقتی مردم به تو اعتماد دارند من هم به تو اعتماد دارم و حتی در زمانی که دچار مصدومیت شد او را تعویض نکردم چون می‌دانم بازیکن باتعصبی است البته در لحظات پایانی خدا به ما رحم کرد و با دعای مردم توپ خانزاده به تیر دروازه خورد.
 در پایان این نشست خبری خبرنگاران برای ایراندوست دست زدند. /آ        
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴