تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۵۳۴۰۶
“Frigido” طرحی است که در آینده شاید در خانه همه دیده شود. این یخچال با الهام از سیستم گردش خون انسان ساخته شده و دایره ای شکل است.
۰
plusresetminus
بلاغ- یخچال ها از روز اولی که اختراع شده اند زیاد مورد تغییر قرار نگرفته اند و تنها بخش های خاصی به آن ها اضافه یا کم شده است اما شاید در آینده ای نزدیک تغییرات گسترده در آن ها به وجود آید.

"Frigido” طرحی است که در آینده شاید در خانه همه دیده شود. این یخچال با الهام از سیستم گردش خون انسان ساخته شده و دایره ای شکل است. در مرکز این یخچال یک هوش مصنوعی وجود دارد که نقش قلب را بازی می کند و باقی یخچال به آن متصل شده است.

"ساکلی سادوک" این یخچال را طراحی کرده است و برای آن 6 درب مختلف قرار داده است. هرکدام از این شش درب درجه دمایی مخصوص خود را دارند تا هر ماده غذایی در نقطه خاص خود قرار بگیرد.

سیستم 6 بخشی باعث می شود تا هر زمان که به وسیله ای نیاز است تنها درب مخصوص خودش باز شود و انرژی و سرمای کمتری هدر رود در نتیجه میزان برق کمتر خواهد شد و میزان آلودگی نیز کاهش می یابد.

این یخچال همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و یک ترازو در مقابل آن نصب شده است. هر زمان که شما مقابل یخچال به ایستید وزن شما روی یخچال نشان داده می شود و تلنگری خواهد بود برای کنترل وزن و سلامتی.




  /آ
   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴