تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۵۳۲۹۴
رسول خطیبی به شدت از مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی انتقاد کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- سرمربی تیم تراکتورسازی پس از شکست مقابل پدیده مشهد بیان کرد: آقای نظمی باید مشکلات را حل کند. پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی مشکلات و مسائلی داشتیم که به خاطر تبریز و تراکتورسازی حرفی را به زبان نیاوردیم ولی مسائل را 2 روز پیش از دیدارمان مقابل ملوان به هیئت مدیره ارایه داده و گفته بودم در بازی هر اتفاقی که رخ بدهد در تیم نمی‌مانم ولی خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم.

وی، بیان کرد: هیئت مدیره گفته بود جلسه‌ای در روز سه شنبه خواهیم داشت. من قبل از بازی مقابل پدیده به مسئولان باشگاه اعلام کردم که به احترام سردار کریمیان در تیم مانده‌ام و بعد از بازی مطالبم را ارایه خواهم داد ولی فکر نکنید چون نتیجه بازی را واگذار کرده‌ام این حرف‌ها را می‌زنم.

سرمربی تراکتورسازی، بیان کرد: آقای نظمی بعد از مسائلی که دیدم متوجه شدم که چرا چند تن از مربیان که قبل از من با آنها صحبت کرده بودید، نتوانستند با شما به توافق برسند ولی رسول خطیبی به خاطر تعصبی که به شهرش دارد و اینکه هواداران فکر نکنند به تراکتورسازی پشت کرده، سرمربیگری تیم را قبول کرد.

وی در پایان، اظهار کرد: بدانید که تاکنون من ریالی از تراکتورسازی دریافت نکرده‌ام که فکر کنید پولم را گرفته و می‌خواهم این تیم را ترک کنم. اگر از تراکتورسازی بروم بدون ریالی دریافتی خواهم رفت ولی می‌خواهم مشکلات تیم حل شود. از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم که در چهار هفته گذشته از تیم حمایت کردند و بازیکنانم مشکلات را به بیرون انتقال ندادند./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷