تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۵۳۲۴۵
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه انگار قرار نبود در بازی با نفت تیمش برنده شود گفت: باخت در این بازی درس خوبی برای بازیکنانم بود تا متوجه شوند کوچک ترین لغزش چه اتفاقاتی را در پی خواهد داشت.
۰
plusresetminus
بلاغ- زلاتکو کرانچار پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعتراضی به باخت تیم خود و برد نفت ندارم. آنها بهتر و باکیفیت تر بازی کردند، خواست، انگیزه و میلشان برای برد بیشتر بود و در نهایت پیروز شدند.

وی اضافه کرد: با آنالیزی که از تیم نفت انجام داده بودم به بازیکنانم تاکید کرده بودم که مراقب بازی هوایی تیم نفت باشند تا در نهایت مغلوب آنها نشویم. اما نفرات تیمم اشتباه کردند و تاوان این اشتباه تحمل این شکست سنگین بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: این باخت در ابتدای فصل درس خوبی برای تیم و بازیکنان سپاهان بود تا متوجه شود کوچک ترین لغزش چه اتفاقی در پی خواهد داشت.

وی با ابراز تاسف از اینکه تیمش بیشترین ضربه را از پاس های بی دقتی که بازیکنان به هم می دادند، خورد یادآور شد: وقتی دو بر صفر عقب بودیم بازیکنان انگیزه زیادی برای جبران نتیجه داشتند اما تیم نفت ضعفی از خودش نشان نداد و توانست در این بازی پیروز شود.

کرانچار در مورد اینکه روی گل های خورده چقدر رحمان احمدی را مقصر می دانید تصریح کرد: او مقصر نبود زیرا بازیکنان سپاهان انگیزه ای برای دفاع نداشتند و اشتباه در دفاع تیمی زمینه ساز گل های تیم میزبان را فراهم کرد.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه در بازی امروز انگار قرار نبود تیمش برنده شود در مورد عملکرد داور گفت: داور بازی به صحنه ها نزدیک بود و تصمیماتی که گرفته دیگر تمام شده است و حرف زدن درباره آنها فایده ای ندارد./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴