تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۵۳۲۴۲
دانشمندان با کمک بیوسنسور نصب شده در دستگاه کوچک الکترونیکی توانستند هنگام تحرک افراد انر‍ژی آن ها را ذخیره کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ-biobattery شارژ سریع تر از باتری های معمولی است، آنها با استفاده از انرژی های تجدید پذیر و نشت مواد سمی از بدن می توانند تلفن هوشمند ما را شارژ کنند.
نوآوری یک تیم به رهبری جوزف وانگ، استاد برجسته و رئیس Nanoengineering در دانشگاه کالیفرنیا توانست با استفاده از انرژی های تجدید پذیر (در این مورد عرق بدن)، و یا نشت مواد شیمیایی سمی از بدن دستگاه های برقی و هوشمند ما را شارژ کند.

اولین نمونه های biosensing و سوخت های زیستی سلول های الکتروشیمیایی اپیدرمی که به طور بالقوه می تواند برای طیف گسترده ای از برنامه های آینده استفاده می شود.

همانطور که ما عرق می کنیم تولید لاکتات در بدن صورت می گیرد که دانشمندان با انجام آزمایشات به طور کلی دریافتند ورزش بیشتر منجر به تولید لاکتات بیشتر می شود و به عنوان  فرایند تنفس هوازی است به اندازه کافی برای تولید انرژی نیاز مورد نیاز است. تنفس بی هوازی گلوکز یا گلیکوژن تبدیل به اسید لاکتیک در بدن می شود.

سنسور جدید می تواند بر روی یک دستگاه موقت حک شود و شامل یک آنزیم است که با تولید یک جریان الکتریکی ضعیف با حذف الکترون از مولکول لاکتات انرژی را به تلفن همراه هوشمند منتقل می کند./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴