رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بابلسر:

اسرائیل جرأت نگاه چپ به لبنان را ندارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۵۲۴۰۲
سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه امروز اسرائیل جرأت نگاه چپ به لبنان را ندارد، گفت: آمریکا و اسرائیلی که نتوانستند غزه ای را که به اندازه بابلسر ماست به زانو در بیاورند، نمی توانند تهدیدی برای ایران باشند.
۰
plusresetminus
اسرائیل جرأت نگاه چپ به لبنان را ندارد
به گزارش خبرنگار بلاغ از بابلسر، بعد از ظهر امروز سردار محمدرضا نقدی به همراه سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع کارکنان، اعضای شورای فرماندهی سپاه بابلسر و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان حضور یافت.
در ابتدای این دیدار، سرهنگ سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر به ارائه گزارشی از عملکرد سپاه بابلسر پرداخت.
در ادامه جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به بیان مشکلات و نیازهای پایگاه های بسیج شهرستان پرداختند.
سردار نقدی پس از پاسخگویی به پرسش های برخی از فرماندهان اظهار داشت: بسیج، حضور داوطلبانه مردم آگاه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.
وی با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان بابلسر، این شهرستان را شهر شهدا نامید و افزود: امروز شلمچه، بابلسر است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خداوند بسیاری از مواهب طبیعی را در این منطقه فراهم ساخته تا مردم از آن بهره مند شوند، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند این فضاها را به فضایی تبدیل کند که انسان های ناشکر در آن بار بیایند.
نقدی، بابلسر را خط مقدم جنگ فرهنگی با دشمن عنوان کرد و خطاب به فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج گفت: شما سنگربانان این منطقه هستید.
وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، فرهنگ و اقتصاد را دو جبهه ای عنوان کرد که بسیج جنگی سنگین در آن خواهد داشت.
این مقام عالی رتبه کشوری با بیان اینکه بسیج با عزم ملی یکسان است، افزود: عزم ملی یعنی آنکه همه مردم کشور بخواهند کاری را انجام دهند فلذا فرمان کار دست شما مردم است.
نقدی در ادامه با اشاره به اتفاقات غزه، فرهنگ مقاومت مردم فلسطین را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: 30 سال است که آمریکا و اسرائیل پشت درِ فلسطین می کوبند ولی همان جا مانده اند.
وی با بیان اینکه امروز اسرائیل جرأت نگاه چپ به لبنان را ندارد، گفت: آمریکا و اسرائیلی که نتوانستند غزه ای را که به اندازه بابلسر ماست به زانو در بیاورند، نمی توانند تهدیدی برای ایران باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایمان عامل اصلی پیروزی فلسطین و لبنان برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی بوده است، تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با تهاجم فرهنگی و به واسطه ماهواره، عامل اصلی این صلابت را که ایمان و اعتقاد دینی است از بین ببرد.
نقدی در پایان خواستار عدم استفاده مردم از کالاهای خارجی شد و افزود: اگر فرهنگ سازی کنیم تا مردم ایران کالاهای خارجی را خریداری نکنند، هیچ بیکاری در کشور نخواهد ماند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما