تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۵۱۶۶۸
رئیس پیشین کمیته فوتسال ایران می‌گوید احتمال عدم دعوت تیم ملی ایران به مسابقات گرند پریکس برزیل و جایگزین شدن کلمبیا زیاد است. ترابیان همچنین با بیان اینکه خودش یکی از اعضای هیات امنای مسابقات گرند پریکس برزیل است، می‌گوید مسئولان برگزاری این تورنمنت را قانع می‌کند که تیم ملی ایران باید در آن حضور داشته باشد.
۰
plusresetminus
بلاغ- عباس ترابیان در خصوص احتمال عدم دعوت تیم ملی فوتسال ایران به مسابقات گرندپریکس برزیل با بیان مطالب فوق اظهار کرد: استنباط من این بود که به جای ایران، با فوتسال کلمبیا برای حضور در مسابقات گرند پریکس صحبت شده است. همه می‌دانند که بعد از مسابقات جام جهانی، تورنمنت گرند پریکس معتبرترین مسابقات فوتسال دنیاست.

  وی افزود: خوشبختانه هر سال قبل از برگزاری این مسابقات با مسئولان برگزاری گرند پریکس در ارتباط هستم. از من به عنوان یکی از اعضای هیات امنای گرند پریکس دعوت می‌شود تا قبل از آغاز بازی‌ها در جلساتی شرکت کنم. به نظر می‌رسد با این حساب باید برای تیم ملی ایران شانسی وجود داشته باشد.

رئیس پیشین کمیته فوتسال فدراسیون تاکید کرد: در حال حاضر منتظر دعوتنامه مسئولان برگزاری هستم که قرار است به زودی به دستم برسد. قطعا یکی از شروط من این خواهد بود که تیم ملی کشورم در این مسابقات حضور داشته باشد.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که "معیارهای دعوت تیم‌ها به مسابقات گرندپریکس چیست که ایران فاقد این معیارها شده است"؟ گفت: تیم‌های تاپ و درجه یک فوتسال باید در گرند پریکس حضور داشته باشند! همچنین نظر این است که بعضی از تیم‌های ناشناخته ولی خوب هم در این مسابقات باشند. البته مسئولان سعی می‌کنند که فاکتورهای فیفا را رعایت کنند.

وی همچنین از آمریکا به عنوان کشوری یاد کرد که در تلاش بود تا در مسابقات گرند پریکس جایگزین تیم دیگری شود. ترابیان تصریح کرد: آمریکا در یک دوره زمانی فوتسال را رها کرد ولی مجددا این رشته را جدی دنبال می‌کند. همچنین بعضی از کشورهای اروپایی مثل فرانسه به شدت به فوتسال پرداخته‌اند و می‌خواهند در گرندپریکس حاضر شوند. به هر حال تلاش من این است که ایران مجددا در مسابقات گرند پریکس حضور یابد.

ترابیان که یکی از مسئولان مذاکره با کارلوس کی‌روش برای تمدید قراردادش بود، در بخش دیگری از صحبت‌هایش در این خصوص گفت: تا زمانی که قراداد کی‌روش امضا نشود،  نمی‌شود گفت با او به توافق رسیده‌ایم. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و می‌خواهد بهترین شرایط را برای خودش ایجاد کند.

وی افزود: به هر حال قرارداد کی‌روش با ایران را تمام شده و قطعی ندانید چون اگر قراردادش قطعی بود نمی‌خواست با وکیلش صحبت کند. کی‌روش چند روز دیگر به ایران می‌آید تا همه چیز را نهایی کند./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷