تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۵۰۴۵۴
در حملات هوایی ارتش عرق در سامرا، 11 تن از عناصر داعش از جمله برادر "والی" داعش در استان صلاح الدین به هلاکت رسیدند.
۰
plusresetminus
بلاغ- سازمان مبارزه با تروریسم عراق با هماهنگی نیروی هوایی ارتش این کشور صبح روز چهارشنبه محل تجمع عناصر "داعش" را  در ساختمانی در سامرا هدف قرار دادند. در این حمله 11 تن از عناصر این گروه تروریستی که برخی از آنها از کشورهای عربی بودند به همراه "ابو نکتل" برادر "والی" داعش در استان صلاح الدین به هلاکت رسیدند.

به گفته سازمان مبارزه با تروریسم عراق، این عملیات بر اساس هماهنگی های اطلاعاتی انجام شد.

غروب دوشنبه نیروهای امنیتی عراق با حمله هوایی به تجمع گروه های مسلح در شمال بغداد 200 نفر از اعضای گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند. در آن روز در حمله هوایی ارتش عراق به استان صلاح الدین معاون "والی" داعش در این استان و مسئول تشکیلات موسوم به دادگاه های شرعی داعش در تکریت کشته شدند.

ماه گذشته در پی حمله داعش به استان هایی در شمال و غرب عراق و اشغال شهر موصل در استان نینوا و بخش هایی از استان صلاح الدین، این مناطق همچنان شاهد عملیات نظامی ارتش عراق علیه تروریست هاست. نظامیان ارتش عراق در این استان و استان "الانبار" که از ماه ها قبل محل تجمع عناصر داعش در شهرهایی چون "فلوجه" و "الرمادی" بوده است، بسیاری از تروریست ها را به هلاکت رسانده اند.

داعش در اوایل ماه مبارک رمضان اعلام کرد در مناطق تحت سلطه اش در عراق و سوریه، "خلافت اسلامی" تشکیل داده است و "ابوبکر البغدادی" سرکرده خود را "خلیفه" مسلمین نام نهاد./آ  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰